Ja ja wij zijn ook om...

Stel je hier even voor.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2010, 10:53

:mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 apr 2010, 10:56

mushrop schreef:yes, alleen de software. Reslutaat was 218pk en ik geloof 320Nm. Ik ben m'n grafiekje even kwijt.... :oops:

Ik zal Ghisbert even vragen een nieuwe uit te draaien...
Ja graag lijkt me leuk zeg.
Toch wel leuk om weer een snel karretje erbij te hebben. Ik ben begonnen met een seat leon topsport standaard 180 pk toen met een jd chip naar 215 pk gegaan. Vervolgens een rs4 B5 gehad dat is pas echt ongeloofelijk snel :mrgreen: maar door ruimtegebrek en 2 x poging tot inbraak bij mij thuis voor de auto deze ingeruild voor een Volvo xc90. dramatische wegligging en deze weer ingeruild voor een VW Touareg die we nog steeds hebben. Alleen miste ik het turbo gevoel een beetje, daarom besloten onze Citroen C1 in te ruilen voor de Clubman S. Ben erg benieuwd naar de gechipte versie...
Is iemand trouwens bekend met Carly Motors schijnt een bmw tuner tezijn die bij mij om de hoek zit...

Grt Manfred
Ik begrijp het wel,maar snap het niet...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2010, 11:15

Nee, geen ervaring met Carly. Maar er zijn er hier een heleboel met Beektuning en die is erg goed. Maar datwil niet zeggen dat zij de enige goede tuner zijn natuurlijk.

Wel een radical overstap, van een C1 naar een Clubman S :shock:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 apr 2010, 12:17

mushrop schreef:Nee, geen ervaring met Carly. Maar er zijn er hier een heleboel met Beektuning en die is erg goed. Maar datwil niet zeggen dat zij de enige goede tuner zijn natuurlijk.

Tja dan zal ik je maar niet vertellen hoe het gevoel was van de audi rs4 naar de xc90.... :lol:

Tja en vwb de tuner, ik ga wel eens bij beek langs, goed om te zien dat er hier veel mensen zijn met goede ervaringen.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2010, 19:47

Hallo MAnfred,

Welkom bij de club en ..........

................................sterkte met wachten. :?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 apr 2010, 21:52

Clubman76 schreef:
mushrop schreef:Nee, geen ervaring met Carly. Maar er zijn er hier een heleboel met Beektuning en die is erg goed. Maar datwil niet zeggen dat zij de enige goede tuner zijn natuurlijk.

Tja dan zal ik je maar niet vertellen hoe het gevoel was van de audi rs4 naar de xc90.... :lol: .
haha, dat zal een bizarre omslag zijn geweest. Had je niet eerst even een proefrit gemaakt?
Clubman76 schreef:Tja en vwb de tuner, ik ga wel eens bij beek langs, goed om te zien dat er hier veel mensen zijn met goede ervaringen.
Als je een afspraak maakt, is het klaar wanneer je wacht. Je kan daarna op de bank een vermogensuitdraai laten maken. Heb je gelijk "bewijs" :mrgreen:

Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 apr 2010, 07:53

mushrop schreef:
Clubman76 schreef:

Tja dan zal ik je maar niet vertellen hoe het gevoel was van de audi rs4 naar de xc90.... :lol: .
haha, dat zal een bizarre omslag zijn geweest. Had je niet eerst even een proefrit gemaakt?
Clubman76 schreef:Tja en vwb de tuner, ik ga wel eens bij beek langs, goed om te zien dat er hier veel mensen zijn met goede ervaringen.
Als je een afspraak maakt, is het klaar wanneer je wacht. Je kan daarna op de bank een vermogensuitdraai laten maken. Heb je gelijk "bewijs" :mrgreen:
We wilde een auto met en extra zitrij en kom je dus oa bij de xc 90 uit, en we hadden een proefrit gemaakt hoor dus
ik was er op voorbereid maar hij viel steeds meer tegen.... ondanks het een T6 uitvoering was.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 11:58

en??

is de mini al binnen?? :D of moet je nog een dagje wachten??
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 apr 2010, 17:02

AAAGHH nee nog steeds niet, onze laatste hoop is op morgen en anders zaterdag gevestigd anders gaat BOTS aan mijn neus voorbij...

Keep you posted...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 19:04

wat is er aan de hand dan?

Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 apr 2010, 20:00

Ze wachten nog op een klepje van de voorbumper wat beschadigd was en vervangen moest worden en de achterramen worden getint....
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 20:05

:? :evil: :? :evil: :?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 22:36

BALEN... :?

je kan hem opzich best zonder rijden toch?... :P laat je dat een keer doen als ze het klaar hebben liggen... :P

maargoed, hoe langer je moet wachten, hoe groter de opluchting is als hij er zo is...

en wachten is vervelend... :P weet er helaas alles van... (wacht al 6 weken, en moet er nog 4... :( )
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 22:47

Welkom :)(!

Gave MINI hebben jullie gekocht 8)! Lekker vol en een heerlijk kleurtje. Heb je ook nog een fotootje van je ex-RS4 B5? Wat een gave bak was dat :hap.
Afbeelding
Clubman76
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 apr 2010, 09:01

Ik zal vanmiddag even wat foto's plaatsen hiervan.. was idd een heeeeerlijk wagen :D

Terug naar “Who are U?”