Hi (halve) landgenoot :-)GreyCooperS schreef:Hoi Benjamin,
Hier nog een (halve) Spanjaard![]()
Veel plezier met je mini!
ff voorstellen: Benjamín
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
En als het lekker rustig is zoals nu, beetje internetten
THD 1e lijn...despoo schreef:haha hey collegamikkie23 schreef:Welkom bij de club KPN collega
Ik werk ook bij KPN Contact maar dan in groningen
veel plezier hier op het forum en met de Mini!
En wat doe je daar dan?
Zal wel lukken dat plezier hebben!

- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik werk in Eindhoven bij de Proeftuin, beetje projecten doen en systemen testen. Voor de rest vooral aanwezig zijn en daarvoor betaald krijgen haha.
haha doe je goed. doe ik ook daar niet van ;-)mikkie23 schreef:THD 1e lijn...despoo schreef:haha hey collegamikkie23 schreef:Welkom bij de club KPN collega
Ik werk ook bij KPN Contact maar dan in groningen
veel plezier hier op het forum en met de Mini!
En wat doe je daar dan?
Zal wel lukken dat plezier hebben!![]()
Ik werk in Eindhoven bij de Proeftuin, beetje projecten doen en systemen testen. Voor de rest vooral aanwezig zijn en daarvoor betaald krijgen haha.
- MsBloe
- Nieuw Lid
Bericht
Hoi Despoo,
Wat een kleine wereld is het toch, ik zie dat je uit Boxtel komt, ik ook, woon er nu niet meer maar ik heb volgens mij bij jou zus in de klas gezeten. Ik heb namelijk bij een Saskia Núñez Reyero in de klas gezeten op de Bracbant Havo!!
Groetjes Ellen
Wat een kleine wereld is het toch, ik zie dat je uit Boxtel komt, ik ook, woon er nu niet meer maar ik heb volgens mij bij jou zus in de klas gezeten. Ik heb namelijk bij een Saskia Núñez Reyero in de klas gezeten op de Bracbant Havo!!
Groetjes Ellen
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan heb je inderdaad bij mijn zus in de klas gezeten! Kleine wereld inderdaad dan
Groetjes,
Benjamín
Hoi Ellen,MsBloe schreef:Hoi Despoo,
Groetjes Ellen
Dan heb je inderdaad bij mijn zus in de klas gezeten! Kleine wereld inderdaad dan

Groetjes,
Benjamín
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: ff voorstellen: Benjamín
Beste forum leden,
Na 2 jaar afwezigheid van de club, had geen Mini meer, heb ik besloten om mijn Vectra GTS in te ruilen voor een Mini. Mijn hart liet het niet toe om langer gescheiden te zijn van een Mini.
Ik weet nog niet wanneer ik er weer eentje heb, zal nog wel een maand of 4 / 5 duren, maar ik zal er weer eentje hebben. En dan wordt ik ook weer actiever hier
Grtz Benjamín (despoo)
Na 2 jaar afwezigheid van de club, had geen Mini meer, heb ik besloten om mijn Vectra GTS in te ruilen voor een Mini. Mijn hart liet het niet toe om langer gescheiden te zijn van een Mini.
Ik weet nog niet wanneer ik er weer eentje heb, zal nog wel een maand of 4 / 5 duren, maar ik zal er weer eentje hebben. En dan wordt ik ook weer actiever hier

Grtz Benjamín (despoo)
aka BenjaMini
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: ff voorstellen: Benjamín
Zo fijn, gisteren vanuit Boxtel naar Beverwijk gereden om naar een Cooper S te kijken. Was die net een uur geleden verkocht.
aka BenjaMini
Onze sponsors