Even voorstellen....

Stel je hier even voor.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2010, 13:49

welkom Jeroen en succes met je zoektocht!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
platsky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 mei 2010, 17:41

Beste Jeroen,

Ik heb mijn Mini Cooper te koop staan. Bj is Aug 2003 met 88000 km.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het nog en stuur ik wel een fotootje . De prijs is alleen ietsie boven je budget. nl. 12.000 euries.

gr
Harold
JCijsouw
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 mei 2010, 13:26

Zo, en daar was ik weer. Moest weer naar school enzo ..... nu weer een vrije dag kan ik mooi weer eens wat tijd uittrekken om hier wat te posten.

Dit is de Golf 1.4 die ik op dit moment heb, er staat nu iets van 173.000 km op de teller maar ik rij er nog steeds mee. Naar Rotterdam e.d.
Afbeelding
Ongeveer 4cm verlaagd met KW kit en 18" audi RS6 velgen ...... Remus uitlaat.

Maar nu had ik nog een vraag, en ze blijven vast en zeker nog wel komen ;) Hoe makkelijk is het om zelf dingen aan het interieur/exterieur te veranderen? Ik moet wel zeggen dat ik er niet heel handig in ben, ook omdat ik niet zoveel geduld voor zulk soort dingen heb. Zoals bv. de grill veranderen, achterlichten e.d.

@Roy: De wensen voor de Mini zijn, dat het een Cooper is, relatief weinig km (sowieso onder de 100.000, het liefst nog minder), enige luxe en als het kan iets gedaan aan het uiterlijk (mooie velgen, verlaagd, spoiler) en toch de kleur wil ik het liefst zwart. Er staat een hele leuke zwarte Mini op je website alleen zit de kleur geel in de stoelen. Daar ben ik niet zo weg van ..... Maar verder vind ik qua uiterlijk een heel tof ding! 8)

@Harold: Dan zal ik toch eerst nog van de Golf moeten afkomen en 12.000 EUR is wel iets boven budget :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2010, 16:09

geinig golfje...

:roll: naar mijn idee wel zoals er zo veel van zijn :oops: maar dat maakt een mini des te leuker :P

het veranderen aan een mini is volgens mij relatief eenvoudig te doen, bumpersomzetten e.d. is nooit een mega klus geloof ik.. verlagingsveren moet je volgens mij wel wat handigheid voor hebben, dus dat zou je het beste kunnen laten doen door iemand... en ja, velgen omzetten kan iedereen toch?? :P het moeilijkste zal het kiezen en kopen zijn... :lol:

Succes met de zoektocht, en vraag vooral lekker verder :wink:

Terug naar “Who are U?”