Thanks, Beek zat ik ook al aan te denken (wil er nl. ook ff een BMC luchtfilter in laten zetten) ipv van zwaaien kan ik dan gewoon ff gas geven om te laten horen dat ie niet meer standaard is. Maar voor het vervangen van het slot zal ik toch ff langs de dealer moeten, of iemand moet me ff step-by-step (of met een handleiding) uitleggen hoe ik dat zelf doe.MartinG schreef:Welkom hier, en misschien zie ik je wel eens rijden, woon zelf in Houten en regelmatig in Nieuwegein te vinden!.
Moet je maar even zwaaien haha, want naar elke standaard grijze mini zwaaien wordt me wat te veel.
En over het dealer verhaal, kan ik helaas ook niets over zeggen, de dichts bijzijnde is Ekris Mini (Proostwetering 51 3543 AC Utrecht)
Hier nog niet geweest aangezien ik nog geen problemen heb gehad en anders ga ik gewoon naar Beek Auto Racing( die doet ook goede grote en kleine beurten)
ff voorstellen, JT_NL (of gewoon saai Jasper)+issue-tje
- JT_NL
- Leerling Mini lid
Bericht
- JT_NL
- Leerling Mini lid
Bericht
Op dit moment is ie rete standaard/saai! Aangezien mijn vriendin er ook af en toe in moet rijden (en ook verantwoordelijk was voor een deel van het budget) kon ik er helaas niet direct een aanschaffen met een hele Aero/JCW-kit enz erop.
Maar dat komt allemaal nog wel (stap-voor-stap)....ik ben nu al benieuwd naar haar gezicht als de auto straks voor een beurt even naar Beek is geweest en ik er stiekem ook ff een BMC luchtfilter in heb laten zetten (maar eerst ff de kinderziektes oplossen).
Maar dat komt allemaal nog wel (stap-voor-stap)....ik ben nu al benieuwd naar haar gezicht als de auto straks voor een beurt even naar Beek is geweest en ik er stiekem ook ff een BMC luchtfilter in heb laten zetten (maar eerst ff de kinderziektes oplossen).
Onze sponsors