Oude Mini, nieuwe Mini
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
geen probleem debby hij is op de hoogte en hij is mij gewendminikarsten schreef:dank je BlonT (sorry voor de blonde lezing van mijn man).
ik ben deb, of debby, en kom net terug van de avonddienst. even lezen dus. maar kijk maar uit, karst doet dat gewoon als hij de clubman zal zien.
bedankt voor het idee.
debby

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Laatst weer met mn trim lijsten heel verhaal gehad. Echt prutsers daar. (althans na de verkoop, als je nog in de race bent kan alles lol)
Normaal gun ik iedereen zn business, maar ze hebben het daar echt zo ongelovelijk onprofessioneel geregeld, dat ik iedereen wil behoeden.speedy schreef:Als er een aanslag op mini Den Haag komt ken ik waarschijnlijk de dader
Laatst weer met mn trim lijsten heel verhaal gehad. Echt prutsers daar. (althans na de verkoop, als je nog in de race bent kan alles lol)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg: Van Poelgeest 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2... is misschien wel een beetje uit de route voor jullie... maar wel prima dealermushrop schreef:Ik zeg: Van Poelgeest

- minikarsten
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor de tip. We gaan dit weekend of komende week als we beide vrij zijn even de kant op van Van Poelgeest.
Ik las ergens de term Mini-virus, ik ben dus besmet, Deb minder, ze is wel blij dat ik 2 linkerhanden heb. Als ze leest wat er allemaal kan!
Vandaag die rode clubman weer gezien, en mijn keus gemaakt.
Bedankt voor jullie adviezen. Helaas Blont heb ik minipaul niet kunnen aanschieten, Debje had gelijk, ik had het echt gedaan.
Gr Karst
Ik las ergens de term Mini-virus, ik ben dus besmet, Deb minder, ze is wel blij dat ik 2 linkerhanden heb. Als ze leest wat er allemaal kan!
Vandaag die rode clubman weer gezien, en mijn keus gemaakt.
Bedankt voor jullie adviezen. Helaas Blont heb ik minipaul niet kunnen aanschieten, Debje had gelijk, ik had het echt gedaan.
Gr Karst
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
hahah 
dat virus is jammer genoeg ook helemaal niks tegen te doen...
met 2 linker handen kan je alsnog heel veel doen hoor aan je mini (het meeste van mini is idiot proof...
)en anders zijn er vast altijd wel wat clubleden die je eventueel willen helpen... 

dat virus is jammer genoeg ook helemaal niks tegen te doen...

met 2 linker handen kan je alsnog heel veel doen hoor aan je mini (het meeste van mini is idiot proof...

- minikarsten
- Nieuw Lid
Bericht
Zo een dag minishoppen. Het viel niet tegen. Veel gezien.
Mijn keus staat nu nog meer als voorheen. Ik wil een rode Clubman. Nu zoeken naar of een iets oudere of even geduld voor een nieuwe.
Ons groene Minitje heeft het opgegeven. Die is er niet meer. Is nu hooguit een bron van onderdelen. Dus het gaat dringen.
Mocht iemand een tip hebben, ik hou me aanbevolen
Kartsen
Mijn keus staat nu nog meer als voorheen. Ik wil een rode Clubman. Nu zoeken naar of een iets oudere of even geduld voor een nieuwe.
Ons groene Minitje heeft het opgegeven. Die is er niet meer. Is nu hooguit een bron van onderdelen. Dus het gaat dringen.
Mocht iemand een tip hebben, ik hou me aanbevolen
Kartsen
- minikarsten
- Nieuw Lid
Bericht
Het is heel fijn hier dingen te lezen. We hebben de afgelopen week veel zitten lezen en zoeken, secondhand een clubman vinden in de kleur die ik graag wil is hier in Nederland niet mogelijk, wel andere kleuren, nog geen rode gevonden.
Nu stonden we voor de keus, andere kleur of tijdelijk een andere auto kopen en doorzoeken.
We gaan dus voor een andere auto. Een Seat Ibiza.
Mocht iemand een rode weten, of suggesties hebben dan horen we het wel. Misschien dat Minipaul zijn auto wegdoet
.
Deze hele zoektocht is min of meer zijn schuld.
Iedereen bedankt voor de reacties. We lezen de komende tijd met graagte hier mee.
Deb en Karsten (en junior)
Nu stonden we voor de keus, andere kleur of tijdelijk een andere auto kopen en doorzoeken.
We gaan dus voor een andere auto. Een Seat Ibiza.
Mocht iemand een rode weten, of suggesties hebben dan horen we het wel. Misschien dat Minipaul zijn auto wegdoet

Deze hele zoektocht is min of meer zijn schuld.

Iedereen bedankt voor de reacties. We lezen de komende tijd met graagte hier mee.
Deb en Karsten (en junior)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
heb je de rode clubman gezien in dat ander topic: het is wel een diesel
nadeel: geen MINI dealer
voordeel: best wel dikke MINI
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 561#437561
Klik
nadeel: geen MINI dealer
voordeel: best wel dikke MINI
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 561#437561
Klik
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- minikarsten
- Nieuw Lid
Bericht
we hebben een clubman! levering eind augustus begin september. we gaan nu eerst een maand op vakantie naar frankrijk.
karsten heeft de afgelopen onder de rode clubman van minipaul gehangen als hij die zag staan, er vaak omheengelopen. bij staan dromen en weet nu duidelijk wat hij wil en wat niet.
welke wij gekocht hebben is een rode, een diesel. en kars loop met een big smile rond.
dank jullie voor jullie adviezen, en ik hoop snel een paar foto´s te kunnen plaatsen. nu gaan we over een paar uur op vakantie.
grappig is dat we een maxicosi hebben die zwart is met een rode zak, daarop gaat mijn moeder een minilogo zetten. ook de baby die pas over 3 maanden komt moet een mini/virus krijgen.

karsten heeft de afgelopen onder de rode clubman van minipaul gehangen als hij die zag staan, er vaak omheengelopen. bij staan dromen en weet nu duidelijk wat hij wil en wat niet.
welke wij gekocht hebben is een rode, een diesel. en kars loop met een big smile rond.
dank jullie voor jullie adviezen, en ik hoop snel een paar foto´s te kunnen plaatsen. nu gaan we over een paar uur op vakantie.
grappig is dat we een maxicosi hebben die zwart is met een rode zak, daarop gaat mijn moeder een minilogo zetten. ook de baby die pas over 3 maanden komt moet een mini/virus krijgen.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gefeliciteerd mensen, geweldig! Leuk dat jullie ook al helemaal besmet zijn met het MINI-virus.
Hele fijne vakantie!
Hele fijne vakantie!
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors