Enne welkom hier!

We zullen inderdaad afspreken in het voorjaar voor mij geen probleemHans schreef:@ stan, goed idee. maarre ik dacht eerder aan het voorjaar, dan kan het dak open..en ik moet een winterslaap houden.. maar als je een meeting heb altijd effe op het forum zetten, er zijn altijd mensen die geen winterslaap houden..
truste
ik zal dat na nieuwjaar eens bekijken om een ritje uit te zetten,Hans schreef:@stan, strak plan! misschien in zeeland afspreken mooi rijden daar.. en als iemand zich nog geroepen voelt om een rit uit te zetten in zeeland... ga je gang(ik weet de weg niet, daar
)
Zeeland? Daar ken ik de weg wel...In Walcheren weet in ik ieder geval nog wel een paar leuke locaties om aan te doen.Hans schreef:@stan, strak plan! misschien in zeeland afspreken mooi rijden daar.. en als iemand zich nog geroepen voelt om een rit uit te zetten in zeeland... ga je gang(ik weet de weg niet, daar
)
ben al bezig met een route uit te stippelen en een verzamel locatiegrand_cru schreef:Njammie, Zeeland, Walcheren, Middelburg, Veerse meer? ... Inderdaad een strak maar winderig plan. Ik denk zelfs dat we met de Mini's op het fietsnetwerk kunnen rijden (grapje hoor)
Jan
Onze sponsors