MartinG schreef:Welkom hier! en succes met je zoektocht, even zwaaien als je een blauwe works ziet met zwarte velgen op de rondwegWoon namelijk ook in Houten
En je spulletjes kan je gewoon gelijk te koop zetten hoor met al die koopjesjagers hier!
mbubbels
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Nou bij deze ik kan goedkoop aan setjes stadlicht led komen 17,50 euro per set dus wie weet ??
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mooi kan je mij op weg helpen hoe ik dat moet doen (hier ofeen verkoop topic maken of zo foto's hoe erop zetten enz ??
Thank alvast.
Thank alvast.
Marcel Always Open schreef:hi Hans, volgens mij is het zo, dat zolang je niet onmiddelijk onwijs commercieel gaat doen, je best een verkooptopic kunt plaatsen in de daartoe bestemde fora.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom 
goede reden, een mini kopen voor je vrouw...
maar die smoes kennen we allemaal...
maar goed, een verkooptopic openen is niet zo heel moeilijk, eerst via jouw gallery de foto's uploaden die jij wilt laten zien, dan in de afdeling te koop aangeboden exterieur een nieuw topic aanmaken, je tekst met Vraagprijs vermelden, en de foto's plaatsen via de link jouw gallery onder de smilies...
Succes!!

goede reden, een mini kopen voor je vrouw...

maar die smoes kennen we allemaal...

maar goed, een verkooptopic openen is niet zo heel moeilijk, eerst via jouw gallery de foto's uploaden die jij wilt laten zien, dan in de afdeling te koop aangeboden exterieur een nieuw topic aanmaken, je tekst met Vraagprijs vermelden, en de foto's plaatsen via de link jouw gallery onder de smilies...
Succes!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Verkoop van lampjes behoort in het "Te koop : Exterieur" forum : http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=80
Aldaar, maak je een
aan en beschrijf je duidelijk wat je verkoopt en onder welke voorwaarden, wat de verzendkosten zijn enz, enz, enz, maar ook hoeveel je er te koop hebt.
Foto's zijn zeer wenselijk.
Hoe je foto's op het forum zet, staat wel ergens op het forum toegelicht. Je zet ze eerst in je "Gallery" http://www.newminiclub.nl/gallery.php en dan link je daarnaartoe vanuit je verkooptopic.

Aldaar, maak je een

Foto's zijn zeer wenselijk.
Hoe je foto's op het forum zet, staat wel ergens op het forum toegelicht. Je zet ze eerst in je "Gallery" http://www.newminiclub.nl/gallery.php en dan link je daarnaartoe vanuit je verkooptopic.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mini cabrio typt sneller dan ik

Gr, Marcel
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

maar moet nu wel lukken toch denk ik??
succes!
Groet,
Mark
ik heb er ook niet zo heel veel werk van gemaakt...Marcel Always Open schreef:Mini cabrio typt sneller dan ik![]()
![]()

maar moet nu wel lukken toch denk ik??
succes!
Groet,
Mark
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Zo moet het dus niet...mrbubbles schreef:Beste,
ik ga als ik al een paar weken lid ben van de Club niet telkens mijn voorstelrondje bekijken of dat iedereen al een reactie heeft gegeven voor dat ik je mag aanschrijven.
iDD
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
dat vind jij misschien, ook jammer dat je de hele quote niet hebt gekopieerd. Nogmaals de groeten,
iDarkDesign schreef:Zo moet het dus niet...mrbubbles schreef:Beste,
ik ga als ik al een paar weken lid ben van de Club niet telkens mijn voorstelrondje bekijken of dat iedereen al een reactie heeft gegeven voor dat ik je mag aanschrijven.
iDD
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
vraag teken
Sorry een klein verschil van mening is niks belangrijks maar sorry voor het storen.
Hans
Hans
Rein schreef:??
Onze sponsors