Heyhey!
Welkom hier!
Mooie MINI joh! Die velgen vind ik toch altijd nog erg gaaf!
Tot meets
Ook even voorstellen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoi die Mike,
Welkom hier en veel
MINI-plezier
Welkom hier en veel

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- mikev
- One wheel wonder
Bericht
Valt me trouwens tegen hoeveel Zoetermeerders hier vertegenwoordigd zijn, terwijl er toch wel wat rijden!
Jouwe heb ik volgens mij nog niet gespot! Welke wijk woon je?
Haha hi, jij als echte mede Zoetermeer zou moeten weten dat Zoetermeer zich al een tijdje een echte stad mag noemen!FunkyRAT schreef:he dorpsgenoot, welkom
Valt me trouwens tegen hoeveel Zoetermeerders hier vertegenwoordigd zijn, terwijl er toch wel wat rijden!
Jouwe heb ik volgens mij nog niet gespot! Welke wijk woon je?
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Inderdaad, in mijn straat staan er al 4, laat staan in de wijk 
Ik woon overigens in Noordhove 2, vanochtend rond 0715 zag ik een parklane cooper met bullet velgen richting de AH rijden, was jij dat toevallig? Want volgens mij staat die schuine flat ook hier in noordhove.

Ik woon overigens in Noordhove 2, vanochtend rond 0715 zag ik een parklane cooper met bullet velgen richting de AH rijden, was jij dat toevallig? Want volgens mij staat die schuine flat ook hier in noordhove.
- Robert07
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ben ook IT-Consultant, en krijg binnenkort ook m`n mini, best grappig..
gr.
Robert
Re: Ook even voorstellen
Hey mike, veel plezier hiero.mikev schreef:Hi ik ben Mike Verboom uit Zoetermeer en rij sinds 3 maart 2006 in mijn (geleasde) Royal Gray Mini Cooper ParkLane. Ondertussen staat mijn teller ongeveer op de 13000 en het wordt alleen maar leuker om met de Mini te rijden. Ik werk in Rotterdam als ICT consultant.
Kijk voor meer info over mijn Mini op de parking. Ik zal zo nog even een mooie foto plaatsen.
Ik ben ook IT-Consultant, en krijg binnenkort ook m`n mini, best grappig..
gr.
Robert
- mikev
- One wheel wonder
Bericht

@ Robert07 Ook Mini in de Lease? Leasenorm toevallig net verhoogd? Dan weet ik bij welk bedrijf je werkt!
Haha nee ik denk het niet... ik reed juist de andere kant op richting de snelweg, wel rond die tijd trouwens. Misschien dat je mijn gespierde tweelingbroertje Mini Cooper S Parklane hebt gespot uit Noordhove 2. Is bijna exact hetzelfdeFunkyRAT schreef:Inderdaad, in mijn straat staan er al 4, laat staan in de wijk

@ Robert07 Ook Mini in de Lease? Leasenorm toevallig net verhoogd? Dan weet ik bij welk bedrijf je werkt!
Onze sponsors