Toch maar lid geworden

Stel je hier even voor.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2011, 18:14

RichC schreef:@ mini cabrio
weet jij toevallig of ik er dan geen last van zou hebben aangezien ik geen panorama dak heb ;)
daar heb ik zelf geen idee van, degene waar ik toen in zat had wel een pano dak... ;)
RichC
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 mar 2011, 13:24

@ mini cabrio
Dan moet ik binnekort toch maar een keertje langs de dealer om te kijke of ze er eentje hebben staan dat ik ff kan passen:p
Gister ookal geweest kschrok alleen een beetje van de prijs moet ik zeggen 2940 euro zoals ze in de brochure staan:s
Weet iemand waar je ze goedkoper kan halen aangezien ik dit toch een btje te gek vind worde haha:p
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2011, 14:13

je zou inderdaad kunnen proberen te passen bij een dealer, al denk ik niet echt dat je veel kans op slagen heb dan... zo heel vaak staat er niet zo een bij de dealer... :? misschien dat je beter een keer kan kijken of je bij iemand van de club ff kan passen... ;)

en die stoeltjes zijn inderdaad onwijs duur... misschien scheelt het wat als je ze uit duitsland haalt oid... of heel goed e-bay en Marktplaats in de gaten houden, maar zo vaak worden ze niet aan geboden... zijn nog relatief exclusieve stoeltjes namelijk 8)
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2011, 07:18

Welkom RichC,

Hele mooie bak heb je, mooie velgen!
Veel plezier ermee.

GrJeffrey
bartacuss
Enthousiast
Enthousiast

17 mar 2011, 10:46

welkom richard...

mooie wagen heb je zeg; gave kleur ook :wink:

ik woon vlak bij je in de buurt zie ik, dus misschien spotten we elkaar eens!
anders tot meets..

groet bart

Terug naar “Who are U?”