Mini-minded
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Blont-007: ik heb zo al een aardig lijstje met mods.
Een eerste reactie van mijn vriendin, die er het meeste in zal rijden, is "is toch niet nodig". Maar als ze dan eens gaat kijken en over na denkt "Ik snap wat je bedoelt en wanneer kan dat gedaan worden".
Whish/modlist:
- Natuurlijk de bonnet stripes.
- Zwarte belkin auto kit (is onderweg)
- Witte knipperlichten.
- Cooper S tankdop (deze is weer wat veranderd dan die van R53).
- Cooper S spoiler.
- Winterbenden voor mijn extra (orginele) setje LM.
Gisteren toch ook maar eens het instructieboekje rustig door gaan bladeren aangezien ik de automatische deurvergrendeling bij wegrijden wilde instellen. Maar er is erg veel in te stellen en dat wordt dan per sleutel opgeslagen. Errug handig!
Een eerste reactie van mijn vriendin, die er het meeste in zal rijden, is "is toch niet nodig". Maar als ze dan eens gaat kijken en over na denkt "Ik snap wat je bedoelt en wanneer kan dat gedaan worden".

Whish/modlist:
- Natuurlijk de bonnet stripes.

- Zwarte belkin auto kit (is onderweg)
- Witte knipperlichten.
- Cooper S tankdop (deze is weer wat veranderd dan die van R53).
- Cooper S spoiler.
- Winterbenden voor mijn extra (orginele) setje LM.
Gisteren toch ook maar eens het instructieboekje rustig door gaan bladeren aangezien ik de automatische deurvergrendeling bij wegrijden wilde instellen. Maar er is erg veel in te stellen en dat wordt dan per sleutel opgeslagen. Errug handig!
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hahaha errug leuk om te zien, kijk maar eens in mijn gallery, naar mijn allereerste MINI. Ook ik kocht de MINI en zei hij is toch goed zo.
En waarom zou je geld uitgeven aan een auto.
Nu een jaar verder ben ik compleet doorgeslagen naar de andere kant van de weegschaal.
Veel plezier met je MINI hoor, kom je ook naar New Meets Incredbly New??

En waarom zou je geld uitgeven aan een auto.

Nu een jaar verder ben ik compleet doorgeslagen naar de andere kant van de weegschaal.

Veel plezier met je MINI hoor, kom je ook naar New Meets Incredbly New??

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Ries!
Dit bericht lees je pas over 2 weken denk ik want je bent nu vast een rondje Europa aan het doen met je schitterend mooie NIEUWE MINI
Ziet er erg smakelijk uit. Veel plezier ermee en tot snel dan maar bij een meeting bijv. MINI's voor KIKA? hè

Dit bericht lees je pas over 2 weken denk ik want je bent nu vast een rondje Europa aan het doen met je schitterend mooie NIEUWE MINI

Ziet er erg smakelijk uit. Veel plezier ermee en tot snel dan maar bij een meeting bijv. MINI's voor KIKA? hè

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Cool bakkie. Errug mooi hoor.
Lekker genieten. Wat is ie nog mooi schoon

Lekker genieten. Wat is ie nog mooi schoon

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@MINIJCW bij mij was het automatisch vergrendelen bij wegrijden niet ingesteld maar dit kan je zelf instellen.
@Arjan de eerste tank is gisteren inderdaad gelijk leeggereden! [img]http://www.newminiclub.nl/forum/images/ ... ing[1].gif[/img]
Wil wel naar de R56 welkomstmeeting komen maar datum is volgens mij uitgesteld en waar is startpunt?
Ik heb nog wat foto's aan mijn gallery toegevoegd!
@Arjan de eerste tank is gisteren inderdaad gelijk leeggereden! [img]http://www.newminiclub.nl/forum/images/ ... ing[1].gif[/img]
Wil wel naar de R56 welkomstmeeting komen maar datum is volgens mij uitgesteld en waar is startpunt?
Ik heb nog wat foto's aan mijn gallery toegevoegd!
Onze sponsors