Even voorstellen: Niels
- Niels916
- One wheel wonder
Bericht
@Erwin; ik lees dagelijks mee op het 916-forum. Mijn Spider heb ik nu 6,5jr in bezit en bevalt nog steeds. Hij lijkt wel een beetje op jouw laatste.
Een 3 stond in mijn lijstje, maar ik vind de ruimte op de achterbank te beperkt. Vorig weekend naar een 325 wezen kijken. Bij een 5 heb je wel wat meer ruimte
Vorige week ook naar een TBI SW gekeken, echter vond ik de zitruimte ook niet riant te noemen. Je zou haast zeggen dat je achterin de Clubman beter zit.
@Frankie; ik kan het met je eens zijn dat het zou kunnen met 2 kinderen, echter zoek ik toch meer het comfort van een ruime auto. De Clubman was ook aangeschaft met het idee dat als er kinderen zouden komen de auto weer in de verkoop moest.
@Keyan; een Countryman vinden wij op de een of andere manier niet echt geschikt. Met name de kofferruimte zal voor irritatie gaan zorgen.
Zolang de Mini nog niet is verkocht hebben we tijd zat om er over na te denken.
Een 3 stond in mijn lijstje, maar ik vind de ruimte op de achterbank te beperkt. Vorig weekend naar een 325 wezen kijken. Bij een 5 heb je wel wat meer ruimte

Vorige week ook naar een TBI SW gekeken, echter vond ik de zitruimte ook niet riant te noemen. Je zou haast zeggen dat je achterin de Clubman beter zit.
@Frankie; ik kan het met je eens zijn dat het zou kunnen met 2 kinderen, echter zoek ik toch meer het comfort van een ruime auto. De Clubman was ook aangeschaft met het idee dat als er kinderen zouden komen de auto weer in de verkoop moest.
@Keyan; een Countryman vinden wij op de een of andere manier niet echt geschikt. Met name de kofferruimte zal voor irritatie gaan zorgen.
Zolang de Mini nog niet is verkocht hebben we tijd zat om er over na te denken.
Groeten,
Niels
Niels
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik heb 2 5 series gehad. een 530D en de laatste een 535D echt heerlijke auto's super betrouwbaar de laatste bijna 5 jaar in gereden het enigste wat stuk was gegaan was een koppelstukje voor de waterpomp voor de rest helemaal niets en toch echt 135000 km mee gereden. Super ruim en comfortabel rijden. Als ik lees wat je zoekt in een auto zou ik voor een 5 serie gaan.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik heb een sedan gereden E60 type maar we hebben nog 1 335 coupe in de familie van me broer ook een heerlijke auto maar niet zo ruim als de 5. En de kofferbak van me oude 5 was zo groot daar hoef je echt geen station voor te nemen. Vond van het E60 type de station nooit zo heel mooi beetje lomp groot. Het enigste waar je op moet letten bij aankoop of er de terugroep actie is uitgevoerd van de bekabeling naar de accu van 1,5 jaar geleden. En een bekend mankement is bij sommige waterlekkage aan het rechterachterlicht als je gaat kijken voor een occassion even de bekleding in de koffer los maken en in de accubak kijken of er geen water in staat. Kan geen kwaad want het ligt aan de kitrand maar kan naar verloop van tijd roest opleveren als er niets aan gedaan wordt

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Als je voor ruimte, comfort, maar ook fungaat, moet je zeker eens contact opnemen met Hessel van http://www.supersaloons.nl/collection/
Hij heeft er zijn hobbie van gemaakt om bijzondere Alpina's of M5 naar NL te halen. Check zijn collectie maar eens
Hij heeft er zijn hobbie van gemaakt om bijzondere Alpina's of M5 naar NL te halen. Check zijn collectie maar eens

One life, live it!
Onze sponsors