Even voorstellen Midlife

Stel je hier even voor.
Marcel Always Open
Cabrio-King

31 jul 2011, 12:21

haha , Peter schrijft het correct. Maar enough about me!

Heb jij al een mooie Mini gevonden ? :wink: Zullen we helpen zoeken ? Wat voor kleur/type/prijscategorie zoek je?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
J00st
4 op een rij!
4 op een rij!

31 jul 2011, 13:44

Ha Rob,

Het zou leuk zijn binnenkort hier in de Hoeksche Waard een mooie MINI erbij te hebben.
Waar woon je precies?

Groeten, Joost
Midlife
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

31 jul 2011, 18:29

Hai Joost,

Ik woon in Oud Beijerland en er zijn er hier best veel, als ik met de honden loop kom ik er zo al een stuk of 4 tegen zonder moeite te doen.
Midlife
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

31 jul 2011, 19:34

@Marcel Always Open,

Mijn ideale Mini heb ik nog niet gevonden, maar ik zoek ook nog niet zo lang.

Een Cooper moet het worden denk ik, gezien het iets riantere vermogen, maar ik heb geen idee hoe dat aanvoelt t.o.v. een Mini One, verder een R56 vanwege zijn enorme teller die vind ik gewoon leuk, liefst weinig kilometers dan bedoel ik liever 65000 dan 165000, verder schadevrij.

Kleuren, zwart, metallic bruin of grijs, blauw, groen, rood, geen geel of wit, airco is prettig, handbediend is prima, voor de rest alles wat er toevallig aan accessoires op zit is meegenomen als je een gebruikte uitzoekt.

Ik had een hele mooie witte gevonden, nette auto, weinig kilometers, mooi interieur, R56 maar hoe ik mijn best ook doe, ik kan me niet in die kleur vinden.

Lichtmetalen velgen bijv. crown spoke maar andere mogen ook, prijsklasse 11 - 14.000,00.
Helpen zoeken mag altijd natuurlijk, maar het is ook wel heel leuk om al die advertenties af te speuren en soms is dat ook lachen als er een "Hele mooie Cooper" uit 2006 wordt aangeboden voor rond de 14.000, met voorschade :s

Heb ik iets gemist denk ik dan? Of een Cooper Parklane uit 2007 voor 5800,00 >) , ja die grappen ken ik uit de tijd dat ik mijn Harley zocht en net als de te laag geprijsde Harley in Engeland stond, was de Mini van 5800,00 van een tandarts en stond deze Nederlandse auto nu in Barcelona.

Zijn die gasten nu echt zo dom om te denken, dat mensen hier in trappen?? Even 5800,00 overmaken, zodat de Mini dan even naar Nederland wordt verzonden?

En dat bedoel ik dan, zelf zoeken is zo leuk :mrgreen:
Maar als je denk dat je een mooie Mini weet binnen mijn budget
Marcel Always Open
Cabrio-King

01 aug 2011, 12:56

Tegenwoording moet je een airco hebben, anders is de auto lastig te verkopen. Wat goed is voor je inruilwaarde (niet essentieel), is als de auto een Chili of Pepper optiepakket heeft.

Ik had al wat rondgezocht maar nog niet echt iets relevants gezien. Ik zoek verder :wink: (vanavond dan)
Gr, Marcel
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 aug 2011, 16:38

Hoi Rob,
Welkom hier op t forum! Succes met je zoektocht, is zeker mogelijk om een mooi exemplaar te vinden voor een nette prijs.
Wij hebben er 1 van 2008 met toen 64... op de teller en uiteindelijk maar 12k voor betaald. Dus geduldig zijn en dan vind je er vanzelf 1.

GrJeffrey
Midlife
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 aug 2011, 22:07

Nou,

Ik heb er eentje gevonden hoor :D geduld hebben heb ik op mijn 52e afgeleerd, het klinkt misschien wat zwartgallig, zo is het zeker niet bedoeld, maar het kan zo maar afgelopen zijn. Ik moet in dat opzicht inmiddels al een aantal vrienden en kennissen, collega's missen, die jonger waren dan ik. En geen van allen door ongelukken.

Dus als je wilt genieten, doe het dan nu is mijn motto.

Mijn vertrouwen heb ik Ben van Leeuwen geschonken, daar stond een meer dan keurige Cooper uit 2007 met 38.000 km op de teller, met 6 maanden Bovag garantie en genoeg opties naar mijn zin, om het een mooie auto te maken. Ondanks dat ik eerder schreef geen witte te willen, is deze Old English white met een zwart dak en ik vond 'm toch mooi :mrgreen: . De doorslag gaf bij mij naast de auto natuurlijk, het feit dat de garage (waar echt gewerkt werd) want ik hoor die grappen al. brandschoon was. Er werd gewerkt met Snap-on gereedschap en de auto's waar aan werd gewerkt, werden netjes behandeld. Duidelijk een bedrijf waar met liefde aan Mini's wordt gewerkt.

Ik heb afgesproken de Mini na 20 augustus te komen halen, het bedrijf gaat vrijdag dicht wegens vakantie en ik gun mensen liever de tijd om de auto netjes na te lopen, dan 'm af te raffelen omdat ik zo'n haast heb.

Alhoewel het voor mij een nieuwe is, is de auto toch al 4 jaar oud en dan valt toch wel op, dat het een echte liefhebbers auto is, de vorige eigenaar moet er netjes voor hebben gezorgd, anders staat zo'n auto en niet zo netjes bij na 4 jaar. Ik zie in dat opzicht soms auto's van nog geen twee jaar oud in complete hondenhokken veranderen

Dus mijn plaatjes komen na de 20e en ik moet nog wat onrustige nachten doorbrengen voordat ik met de Mini naar huis mag sturen.....

Rijdt trouwens geweldig leuk zo'n Mini, ik had er namelijk nog nooit in gereden.
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 aug 2011, 22:16

* "old English white" ---->> "Pepper White" :wink:

Veel plezier met het aftellen tot aan de ophaaldag. Heel verstandig om het even de tijd te gunnen zodat aflevering goed geregeld wordt. Zeker omdat je niet wil dat jouw garage de eerste week na aflevering gelijk dicht en onbereikbaar is, stel dat er nog vragen zijn.
Gr, Marcel
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2011, 06:15

Afbeelding

http://www.minidealer.nl/?page=Details&code=269&lang=nl
Nette Mini idd, succes met wachten!!
Midlife
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 aug 2011, 12:30

Die is het idd Jeffrey,

Het was echt een mooie frisse Mini en het aftellen is inmiddels begonnen :mrgreen: , ik moet alleen nog wat velgen met winterbanden regelen om te voorkomen dat de pekel mijn lichtmetalen velgen opvreet.

Trouwens, wat ik mij afvroeg, de Mini heeft zo'n mooi systeem, dat bij openen van de deur de ruit een stukje zakt en bij sluiten weer omhoog gaat. Zijn er nog voorzorgen die ik kan nemen om te zorgen dat de ruit 's winters niet vastvriest aan de rubbers?
Vooral omdat de ruit langs deze rubbers beweegt, kan ik mij voorstellen dat een Valma stick, om maar eens iets te noemen, misschien niet het meest geschikt is.
JorisD
Be Mini
Be Mini

04 aug 2011, 12:50

Gefeliciteerd met je Mini!
Ik heb deze winter zo'n Valmastick gebruikt, nadat mijn raam in de ardennen een beetje was vastgevroren (-20 's-nachts), maar over het algemeen zal er als er geen neerslag is, niets gebeuren met je deuren/ramen:)
Velgen met winterbanden worden hier zo nu en dan zeker aangeboden, kijk daarvoor even in het banden en velgen verkooptoppic:)
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”