Ik heb de eerste modjes al erop, philips silvervision knipperlichtlampjes en bluevision stadslichten en de bonnet strepen (zwart met wiite rand) zijn besteld. Ben ook aan het denken om de interieurringen in chroom te veranderen.
Laatst gewijzigd door Mini-Cooper op 13 aug 2011, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg mooie mini , verlaging is erg mooi.
Het maakt 'm optisch een stuk mooier.
Maar gaat dit niet ten koste van de comfort? Heb je problemen met drempels en dergelijke?
Hoe heb je 'm verlaagd, vast verlagingsset of schroefset? en spacers gebruikt?
Silvervision + Bluevision heb ik er trouwens ook inzitten.
De auto is verlaagd met een KW V1 schroefset. Vóór zitten er fixed camberplates van Dr Krumm op, voor achter heb ik instelbare armen van Eibach liggen, die zitten er nog niet op. Rondom zitten 15mm spacers van FK.
Het comfort is vrijwel gelijk gebleven, bij lage snelheden (<30) hobbelt het iets meer, bij hoge snelheden (>80) voelt het geheel juist een stuk harmonischer aan. Ik moet daarbij wel opmerken dat mijn Mini vermoedelijk bij aanschaf al voorzien was van 30mm verlagingsveren.
Daarnaast kan ik natuurlijk nog veel harder de bocht door nu én ziet het er dik uit!
Misschien eens overwegen naderhand, zo'n setje kost een kleine 900 euro. zie ik.
Maar ziet idd erg mooi uit.
Heb je bij de spacers langere wielbouten gebruikt of hoeft dat niet met 15 mm?
Ik heb zowel de schroefset als de camberplates gebruikt gekocht op het forum hier, dat scheelde nogal. Bij alle spacers dikker dan 5mm moet je langere bouten gebruiken, waarbij je goed op moet letten dat ze je ook bouten met het juiste draad geven, zoals ik heb mogen ondervinden (M12x1.5 en M12x1.25 lijkt heel veel op elkaar, maar past toch echt niet)...