JoostB Mini Cooper S - "GP"
- JoostB
- Nieuwsgierig
Bericht
Dank je ! Ja mooi is het op dit moment wel hier (in Almelo) de zon schijnt mooi!
Thanks! Ik was al een paar keer langs de auto heen gereden maar dacht wat moet ik met een Mini terwijl ik nu een Subaru Impreza heb.
Maar toch wezen kijken, en nu heb ik hem dus
Hij valt in elk geval wel op.
Gisteren zei nog een vrouwtje die langs mijn auto liep tegen haar vriend dat ze een natte poes van de auto kreeg.. haha moest wel even flink lachen.
Thanks! Ik was al een paar keer langs de auto heen gereden maar dacht wat moet ik met een Mini terwijl ik nu een Subaru Impreza heb.
Maar toch wezen kijken, en nu heb ik hem dus

Gisteren zei nog een vrouwtje die langs mijn auto liep tegen haar vriend dat ze een natte poes van de auto kreeg.. haha moest wel even flink lachen.
- JoostB
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zal eerst even wat nieuwe foto's maken voordat ik dat topic aanmaak. De Mini is gisteren van buiten gepoetst en van binnen gereinigd. Toch is nog steeds dat "natte hond geurtje" aanwezig. Maar zodra ik goede foto's heb zal ik een topic aanmaken.
Ik zal verder even kijken wat ik ermee doen, zal binnenkort eens gaan fotoshoppen, dan kan ik meteen zien hoe het staat.
Ik zal verder even kijken wat ik ermee doen, zal binnenkort eens gaan fotoshoppen, dan kan ik meteen zien hoe het staat.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
GP spoiler met achterruit zonder wisser ziet er in elk geval zo uit, zwarte achterbumperstukjes kun je dan ook meteen zien 

Leg voor dat geurtje anders zo'n vanilleboompje in een bakje onder een van de achterste speakers - als het goed is heb je toch geen achterbank meer dus maakt dat ook niet meer uit

Leg voor dat geurtje anders zo'n vanilleboompje in een bakje onder een van de achterste speakers - als het goed is heb je toch geen achterbank meer dus maakt dat ook niet meer uit