Ida, Paul & Rick's ride:
Mooie combi; rood & wit
Ook nieuw hier
- Wout
- One wheel wonder
Bericht
Hallo Ida
hier een welkom van een andere nieuweling.
Jammer dat je de velgen al besteld hebt ik had ze namelijk nog wel voor je gehad met zo goed als nieuwe banden erop. Wil namelijk zelf naar 18 inch gaan.
Dus als je nog iemand anders weet denk aan mij
Jammer dat je de velgen al besteld hebt ik had ze namelijk nog wel voor je gehad met zo goed als nieuwe banden erop. Wil namelijk zelf naar 18 inch gaan.
Dus als je nog iemand anders weet denk aan mij
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Wat wil je voor de velgen hebben en hoe is de staat ervan m.b.t.
schade en profiel? Kan misschien nog wel onder mijn bestelling uit.
Groetjes ida
Hoi Wout,Wout schreef:Hallo Ida
Jammer dat je de velgen al besteld hebt ik had ze namelijk nog wel voor je gehad met zo goed als nieuwe banden erop.
Wat wil je voor de velgen hebben en hoe is de staat ervan m.b.t.
schade en profiel? Kan misschien nog wel onder mijn bestelling uit.
Groetjes ida
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
welkom
Hoi Paul ,Ida & Rick
Welkom hier ook namens ons.
Wij zijn gisteren nog in Breda geweest bij renova,mini's kijken natuurlijk.En we hebben wel een coole cabrio zien staan.rijden
Maar we blijven nog maar ff in het bezit van onze cooper s.
En we zijn later die dag nog naar Breeman in Rotterdam en in Dordrecht geweest pff, veel mooie mini's.
We zijn regelmatig in Breda en zullen zeker naar jullie zwaaien mochten we jullie eens tegenkomen.
Groeten.
Karin & Martin
Welkom hier ook namens ons.
Wij zijn gisteren nog in Breda geweest bij renova,mini's kijken natuurlijk.En we hebben wel een coole cabrio zien staan.rijden
Maar we blijven nog maar ff in het bezit van onze cooper s.
En we zijn later die dag nog naar Breeman in Rotterdam en in Dordrecht geweest pff, veel mooie mini's.
We zijn regelmatig in Breda en zullen zeker naar jullie zwaaien mochten we jullie eens tegenkomen.
Groeten.
Karin & Martin
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Hoi Paul ,Ida & Rick
We hebben jullie MINI nog nergens gespot!! maar dat zal nog wel gebeuren!! We gaan erop letten, dus mocht je een Grijze S langs zien komen die knippert, dan niet denken dat je je lichten niet aan hebt, maar gewoon zwaaien!! hahahah
Hij ziet er iig echt mooi uit, om trots op te zijn!!!
Groetjes
Marjolein
We hebben jullie MINI nog nergens gespot!! maar dat zal nog wel gebeuren!! We gaan erop letten, dus mocht je een Grijze S langs zien komen die knippert, dan niet denken dat je je lichten niet aan hebt, maar gewoon zwaaien!! hahahah
Hij ziet er iig echt mooi uit, om trots op te zijn!!!
Groetjes
Marjolein
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Re: Ook nieuw hier
Goedemorgen,
Exact 17 jaar geleden meldde ik me hier aan met mijn allereerste MINI. Inmiddels 17 jaar en 7 MINI’s 2 eigen Facebook pagina’s en een partner armer verder dus ik dacht laat ik hier nog eens een kijkje nemen en wat oude herinneringen ophalen aan een hele leuke en bijzondere tijd. Heel veel meegemaakt teveel om op te noemen.
Heb een hoop mensen zien komen en gaan maar er is nog altijd wel een oude garde like me die hier ook rond hangt.
Exact 17 jaar geleden meldde ik me hier aan met mijn allereerste MINI. Inmiddels 17 jaar en 7 MINI’s 2 eigen Facebook pagina’s en een partner armer verder dus ik dacht laat ik hier nog eens een kijkje nemen en wat oude herinneringen ophalen aan een hele leuke en bijzondere tijd. Heel veel meegemaakt teveel om op te noemen.
Heb een hoop mensen zien komen en gaan maar er is nog altijd wel een oude garde like me die hier ook rond hangt.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Hallo Ida, zo hee, daar komt effe wat stof van je topic. Alle Facebook-gebeuren gaat langs me heen, dus ja, hier een beetje blijven hangen om nog wat van de MINI-community mee te krijgen. Qua forum-activiteiten is het veel rustiger dan in de beginjaren van de NewMINIClub, maar....nog wel steeds leuk.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Welcome back Ida,
dan was je er nagenoeg vanaf het begin bij want dit forum is 23 september 2005 opgericht. Ook al 7 MINI's gehad, nice . Ik ben komende 2 januari 9 jaar lid maar heb nu pas mijn 2de MINI dus of ik ooit 7 ga halen.... dan moet ik nog even aan de bak
Groet Milco
dan was je er nagenoeg vanaf het begin bij want dit forum is 23 september 2005 opgericht. Ook al 7 MINI's gehad, nice . Ik ben komende 2 januari 9 jaar lid maar heb nu pas mijn 2de MINI dus of ik ooit 7 ga halen.... dan moet ik nog even aan de bak
Groet Milco
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Welkom back Ida en wat leuk dat je de weg naar het forum weer hebt gevonden. Er is in de tussentijd heel veel veranderd. Maar dat mag je ook verwachten in 17 jaar. Maar er zijn van die diehards die altijd blijven en dat is ook leuk
Hoop je ook weer eens op een meeting te treffen
Hoop je ook weer eens op een meeting te treffen
Onze sponsors