Even voorstellen is wel zo netjes...

Stel je hier even voor.
Smeed
Be Mini
Be Mini

02 jun 2012, 22:02

Hoi Ciske, gefeliciteerd met je aankoop :lol:
Rijden moet ook zelf rijden zijn incl. zelf schakelijk vind ik persoonlijk.
Het voelt zoooo lekker om eens effe goed door te trekken in een Mini :yeah.

Ik kijk uit naar de :Foto
Greetz Karin.
Ciske
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 jun 2012, 22:41

Je hebt gelijk Karin, normaal vind ik een automaat vele malen fijner dan een schakel maar ik moet toegeven dat tijdens het proefrijden het schakelen echt lekker ging, hoefde niet te wennen zeg maar, nou ja, liet hem één keer uitvallen... das nieuwigheid zullen we maar zeggen, ik hoop zo rond de 14e of 15e juni de auto hier thuis te hebben dus dan zal ik meteen een paar foto's plaatsen, daarna uitkijken naar andere velgen en daar wil ik het dan bij laten (hoop ik :D )

Groetjes Ciske.
Smeed
Be Mini
Be Mini

02 jun 2012, 22:54

Ciske schreef:Je hebt gelijk Karin, normaal vind ik een automaat vele malen fijner dan een schakel maar ik moet toegeven dat tijdens het proefrijden het schakelen echt lekker ging, hoefde niet te wennen zeg maar, nou ja, liet hem één keer uitvallen... das nieuwigheid zullen we maar zeggen, ik hoop zo rond de 14e of 15e juni de auto hier thuis te hebben dus dan zal ik meteen een paar foto's plaatsen, daarna uitkijken naar andere velgen en daar wil ik het dan bij laten (hoop ik :D )

Groetjes Ciske.
Hey super, dan heb je iets moois om naar uit te kijken :rijden, andere velgen :lol:, en daar wil je het bij laten, haha daar moet ik effe spontaan om lachen :lol:, sorry. Dat gaat niet lukken denk ik, als je besmet bent met het Mini- virus dan komt " daar wil ik het bij laten " niet meer in je woordenboek voor.
Ik kijk uit naar de :Foto , 15 juni is er een meeting in Eindhoven, IDEAAL voor mooie :Foto te maken en je Mini - virus en vriendschap live uit te breiden, dus .... Welkom daar!!!
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 jun 2012, 00:04

Veel plezier van je nieuwe mini. Heel goed dat het een manuele schakelbak is geworden want de combinatie van automaat en prefacelift versnellingsbak op een coopertje is niet optimaal voor lange levensduur.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ciske
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 jun 2012, 09:21

Vandaar die Smile... Smeed, ik ben ook erg benieuwd wat ik er allemaal aan kan veranderen, al kan ik doen wat ik wil, het blijft een niet al te snelle 1600 natuurlijk, een maatje van me zei gisteren al dat het ook gaaf is om er een andere uitlaat van een cooper S eronder te maken met bumper enzo... ja,ja... en zo heb je dan een begin zonder einde denk ik...
Eerst maar eens ophalen en er mee gaan rijden..... en wielen kijken... :D
15 juni ga ik denk niet redden om te komen want ik verwacht dat het pas de 15e gaat worden om hem op te halen, de vrouw zit met een drukke baan dus is vrij nemen niet makkelijk.
Maar op vrijdag de 15e van juni een meeting??? dan zijn de meeste werken schat ik zo in.....

@Marcel always open, (behalve vandaag denk ik, wat een weer....) over de manuele versnellingsbak daar had ik trouwens ook nog een advies over gehad dat ik moest letten op een soort jank geluid ofzo, werd ik onderweg toen we de mini gingen bekijken nog over gebeld... "let daar op, op een geluid uit de versnellingsbak".,.. we hebben helemaal niets gehoord en er zit gelukkig een half jaar bovaggarantie op de mini... ik speel tegenwoordig liever wat safe, vroeger kocht ik vaak zonder garantie of particulier maar tegenwoordig met alle elektronica enzo toch liever maar wat garantie.

Groetjes Ciske.
Smeed
Be Mini
Be Mini

03 jun 2012, 11:42

Hey Cisce,
Die meeting op 15 juni is een avond meeting.
Kijk eens op het forum bij events 2012 en trek je agenda open om het een en ander te noteren :-))), ook de post afterpaty is erggggg leuk :mrgreen:

See you and your ride.
Greetz Karin.

Terug naar “Who are U?”