Eelke

Stel je hier even voor.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

13 jan 2006, 10:51

Hoi Eelke,

Ook gefeliciteerd met je prachtige MINI!! :)
En heel veel rijplezier!! :D

Groetjes
Marjolein
Afbeelding
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

Re: Eelke

12 apr 2015, 13:21

LANG geleden dat ik hier te vinden was, maar nu wilde ik een advertentietje plaatsen in de shop en zag dat een voorstel-topic en 20 berichten voorwaarde daarvoor waren. Nou lukt dat formeel gezien allemaal wel, maar een beetje "verjaard" is het wel... Mijn laatste bericht hier was in januari 2010. Ik zal dan toch op zijn minst even een update schrijven, want wie ik ben is inmiddels wel drastisch veranderd. Ik zie wel dat mijn avatar in de tussentijd is geüpdatet :icon_top:

De checkmate is al een heel aantal jaren weg. Andere baan, geen lease-auto meer. Wel steeds Mini blijven rijden, eerst een 2001 Chili Red Cooper, enkele jaren later geüpdatet naar een wat nieuwere (2004), maar leek er verder wel heel erg op. In 2007 heb ik mijn huidige vriendin ontmoet en in 2012 kregen wij ons eerste kindje, een dochter. Enkele weken geleden kregen wij onze tweede, een zoon. En dat is, indirect dan toch, de reden dat ik mij hier weer eens laat zien. De Mini is namelijk weg :shock Dat was sowieso wel de bedoeling, maar de wens om te vervangen met een andere Mini bleek niet echt financieel en praktisch te realiseren, met een gezin met twee kinderen. Er is nu dus een degelijke Volvo V50 voor in de plaats gekomen (gelukkig is dat ook best lekker te modden). Hoe dan ook, nu heb ik een nette set R112 Cross Spoke wielen over en die ga ik zometeen in de shop zetten om er hopelijk hier iemand blij mee te maken. Edit: Gedaan.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “Who are U?”