Dat is een accessoire dat typisch voor de Amerikaanse markt is namelijk een bekerhouder maar zoals alles in Amerika maatje XXL. Zal daar in Amerika wel standaard bijgeleverd worden hier moet je deze specifiek los bestellen.Smeed schreef: Wat is dat voor een ding bij je dash???, te groot als bekerhouder???, een houder voor een bucket kipstukjes van KFC misschien ???,![]()
Dat ding zou ik eruit gooien, vindt ik niet mooi.
Besir Cooper S USA model uit 2006
- JR mini
- Enthousiast
Bericht
- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
maar tis eigenlijk een bekerhouden maar gaat er wel uit
over 2 maanden zal die wel kant en klaar zijn en zeke een leuke project ...
haha je weet hoe amerikanen zijn met fastfoodSmeed schreef:Hey Besir,
Mooie kleur die S van jou![]()
Wat is dat voor een ding bij je dash???, te groot als bekerhouder???, een houder voor een bucket kipstukjes van KFC misschien ???,![]()
Dat ding zou ik eruit gooien, vindt ik niet mooi.
Ben benieuwt hoe puik jou S eruit ziet als hij weer compleet is.
Dit is een leuk syr project!!!

over 2 maanden zal die wel kant en klaar zijn en zeke een leuke project ...
- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
dankje, of het een leuk project wordt weet ik niet zo echt meer volgens mij krijg ik veel problemen met invoer en keuring in lelystad. stoel airbag dak airbag en linksachter airbag bij t klep moet vervangen worden en dan mistlampen voor en achter heb ik dus niet ook niet op dashboard.!! hier maak ik me eigenlijk zorgen om voor de rest is het geen probleem.!!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom en succes met het klaarmaken van de MINI!
Mistlampen voor zijn niet verplicht, achter wel,maar niet alle Amerikaanse auto's zijn met ermee geleverd, dan krijg je een stukje plastig met grillmotiefje
Waarom ga je naar Lelystad voor de keuring, rdw zit toch ook in Almelo?
Mistlampen voor zijn niet verplicht, achter wel,maar niet alle Amerikaanse auto's zijn met ermee geleverd, dan krijg je een stukje plastig met grillmotiefje

- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
amerikaanse autos zijn inderdaad niet geleverd met mistlamp achter is ook nog terug te zien in de middenconsole module geen mistlamp knopjes maar deze heb ik al vervangen voor een europese. En de keuring is alleen mogelijk in lelystad ten eerst omdat de auto te jong is en amerikaans is!
hey sven,Sven schreef:Welkom en succes met het klaarmaken van de MINI!
Mistlampen voor zijn niet verplicht, achter wel,maar niet alle Amerikaanse auto's zijn met ermee geleverd, dan krijg je een stukje plastig met grillmotiefje![]()
amerikaanse autos zijn inderdaad niet geleverd met mistlamp achter is ook nog terug te zien in de middenconsole module geen mistlamp knopjes maar deze heb ik al vervangen voor een europese. En de keuring is alleen mogelijk in lelystad ten eerst omdat de auto te jong is en amerikaans is!
- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
Auto is terug van de spuiterij, heb de dak wit laten spuiten de spiegels en luchthapper in de motorkap.
En ook nieuwe led achterlichten gemonteerd en voor de keuring een mistlamp achter.!!
Witte strepen op de motorkap komen nog!! ik heb er niet zo veel tijd voor gehad maar nu met de winter kan ik mijn sje genoeg aandacht geven dus hopelijk volgende maand klaar alle onderdelen heb ik al!!

binnenkort volgen der meer foto's
En ook nieuwe led achterlichten gemonteerd en voor de keuring een mistlamp achter.!!
Witte strepen op de motorkap komen nog!! ik heb er niet zo veel tijd voor gehad maar nu met de winter kan ik mijn sje genoeg aandacht geven dus hopelijk volgende maand klaar alle onderdelen heb ik al!!

binnenkort volgen der meer foto's
- Besir-S
- Leerling Mini lid
Bericht
Heeyy Sven,
inderdaad het heeft lang geduurd ik was ook bezig met een bmw 320d touring, en deze heb ik al verkocht.
En de mini moest klaar voor t zomer dus dat ga ik zowiezo redden!!
En helaas in almelo kan het niet en mag het niet alleen in lelystad
Auto is nou helemaal klaar gespoten, alle nieuwe airbags erin helemaal afgewerkt alleen poetsen en de koplampen monteren met xenon!
Foto binnenkort
inderdaad het heeft lang geduurd ik was ook bezig met een bmw 320d touring, en deze heb ik al verkocht.
En de mini moest klaar voor t zomer dus dat ga ik zowiezo redden!!
En helaas in almelo kan het niet en mag het niet alleen in lelystad

Auto is nou helemaal klaar gespoten, alle nieuwe airbags erin helemaal afgewerkt alleen poetsen en de koplampen monteren met xenon!
Foto binnenkort
Onze sponsors