Hee die Rob,
Ik kan wel zeggen welkom bij de club, maar ben zelf net sinds een paar dagen aangemeld. Wij zijn dus als de kleur van je auto :-)
Sterkte met wachten op je nieuwe auto. Het zal de moeite waard zijn.
Groeten Robert
En weer een Mini rijder erbij
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Hey Robbee,
In eerste instantie welkom op het gezellige forum, en daarbij gefeliciteerd met de aankoop van je new mini cooper.
Op http://www.miniusa.com/#/build/configurator/mini-m kun je de cooper al samenstellen in BRG
In eerste instantie welkom op het gezellige forum, en daarbij gefeliciteerd met de aankoop van je new mini cooper.
Op http://www.miniusa.com/#/build/configurator/mini-m kun je de cooper al samenstellen in BRG

R56 Still fun but easier to live with
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha Rob. Hele goede keuze dat British Racing Green.
Ik rijd nu een R53 in die kleur en de R56 zou ik weer in die kleur willen.
Zo zie je maar niet alleen de MINI is verslavend, ook de kleur kan verslavend zijn
Ik rijd nu een R53 in die kleur en de R56 zou ik weer in die kleur willen.
Zo zie je maar niet alleen de MINI is verslavend, ook de kleur kan verslavend zijn

"We've got a thing that's called...MINI love"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeeee GEFELICITEERD worden een hoop nieuwe MINI's komende week!!
Ben benieuwd naar de foto's!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hij rijdt prima !!!
Ben er net mee thuis gekomen, even een ritje van 60 km gemaakt.
Moet nog wat dingen in/afstellen, maar eerste indruk is fantastisch !
Ik ben wel aan het zoeken naar de DAB tuner, volgens mij zit die er niet in of hij is niet geactiveerd.
Bij de omschrijving van de Radio Boost CD in de folder staat die er duidelijk bij.
En als ik in het bedieningsboekje kijk moet die optie ook in het rijtje staan bij Tuner, CD, Aux.
Maar bij mij geen DAB, iemand anders wel ?
Dat was wel een belangrijke reden om het pakket te nemen.
Ik ga vanavond nog wat studeren in de boekkies en morgen weer karren
Grtz,
Rob

Ben er net mee thuis gekomen, even een ritje van 60 km gemaakt.
Moet nog wat dingen in/afstellen, maar eerste indruk is fantastisch !
Ik ben wel aan het zoeken naar de DAB tuner, volgens mij zit die er niet in of hij is niet geactiveerd.

Bij de omschrijving van de Radio Boost CD in de folder staat die er duidelijk bij.
En als ik in het bedieningsboekje kijk moet die optie ook in het rijtje staan bij Tuner, CD, Aux.
Maar bij mij geen DAB, iemand anders wel ?
Dat was wel een belangrijke reden om het pakket te nemen.
Ik ga vanavond nog wat studeren in de boekkies en morgen weer karren

Grtz,
Rob
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Robbee:
Dat DAB zit er wel op, ik ben er per ongeluk al eens langs gekomen volgens mij, maar kan het nu niet vinden zo 1-2-3. Laat me even weten als je je boekje uit hebt waar het nou zit, alstjeblieft!

Dat DAB zit er wel op, ik ben er per ongeluk al eens langs gekomen volgens mij, maar kan het nu niet vinden zo 1-2-3. Laat me even weten als je je boekje uit hebt waar het nou zit, alstjeblieft!

- Helenk
- Be Mini
Bericht
Allereerst gefeliciteerd met je Mini, geniet er maar van!
Ben benieuwd of DAB er op zit, ik kwam het niet tegen in het rijtje waar het zou moeten staan volgens het instructie boekje.
Ik wacht trouwens nog op de Nederlandse versie van het navigatie systeem. Nu alléén engels frans of duits.
Maar ik meende ook geconcludeerd te hebben dat DAB er op zou zitten.

Ben benieuwd of DAB er op zit, ik kwam het niet tegen in het rijtje waar het zou moeten staan volgens het instructie boekje.
Ik wacht trouwens nog op de Nederlandse versie van het navigatie systeem. Nu alléén engels frans of duits.
Maar ik meende ook geconcludeerd te hebben dat DAB er op zou zitten.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Onze sponsors