Inmiddels het een enander veranderd.
De achterlichten zijn eruit en er zitten nu originele r53 achterlichten in.. maar dan compleet rood...
zelf vind ik ze wel geslaagd.
OOk ben ik bezig geweest met spiegelkappen... Ik had een setje Carbon overlays gekocht maar helaas passen deze niet... dus nu maar even wat anders verzinen voor spiegel kappen/scoop en derest van het chroom pakket. ik zou graag wat meer racey willen gaan.
Tevens heb ik me net ook ingeschreven voor de tocht van aanstaande zondag.
lijkt me erg leuk om met veel mini's een dagje te gaan rijden.
Groeten!!
RickyJCW's Aangepast Voorstel Topic!! Met geschiedenis :)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Standaard DS scoop ergens scoren (VDG parts?)
Aero boven en ondergrille monteren
Setje witte of DS spiegelkappen scoren
Dan ziet er al heel anders uit.
Koplampranden vind ik bij de grovere R56 koplampen wel gaaf maar bij een R53 zou ik ze chroom laten net als de beltrand. Die hoort IMHO chroom te zijn bij een MINI.
Aero boven en ondergrille monteren
Setje witte of DS spiegelkappen scoren
Dan ziet er al heel anders uit.
Koplampranden vind ik bij de grovere R56 koplampen wel gaaf maar bij een R53 zou ik ze chroom laten net als de beltrand. Die hoort IMHO chroom te zijn bij een MINI.
- RickyJCW
- 4 op een rij!
Bericht
Update?!
Stof afblazen!!
Inmiddels zit er een aero grill in de mini en is de scoop matzwart. En staat de mini op zijdeglans zwarte OZ Super turismos met winter rubber
Ook heb ik afgelopen weekend een mooie carbon alcantara JCW pookknop erin gedrukt, samen met een alcantara pookhoes en alcantara handrem hoes.
Moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, en het toch wel begint te kriebelen om er een JCW leder alcantara 3 spaaks stuur in te zetten
Groeten!

Stof afblazen!!
Inmiddels zit er een aero grill in de mini en is de scoop matzwart. En staat de mini op zijdeglans zwarte OZ Super turismos met winter rubber

Ook heb ik afgelopen weekend een mooie carbon alcantara JCW pookknop erin gedrukt, samen met een alcantara pookhoes en alcantara handrem hoes.
Moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, en het toch wel begint te kriebelen om er een JCW leder alcantara 3 spaaks stuur in te zetten

Groeten!

Mini Cooper S JCW Rotiform Nue
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kan iemand die foto's wél openen? Bij mij doen ze t niet 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors