Hoi Sven, hierbij dan nog even twee fotos van mijn ex-Coupe. De eerste foto is mijn eigen foto, de tweede foto is een foto die ik kreeg van de nieuwe eigenaar. Brute wielen, verlaagd en een camberset....
En het is tijd voor een kleine update van mijn mod's:
- andere nummerplaathouders....ik wacht nog op de forum-houders
- LPG installatie.....zit erin, ik zal nog wel wat fotos plaatsen binnenkort
- Winterbanden voor de huidige Crown Spoke velgen (Pirelli Sottozero II)...yep, zitten erop
- R112 velgen als zomerset....nee, zijn OZ Racing Superleggera geworden
- (Grotere intercooler ivm LPG)....ligt al klaar, even wachten tot het zout van de weg is
- Verhoogde laadvloer ivm LPG...onmogelijk om te vinden, ik blijf zoeken
- Olietemperatuur, turbodruk- en oliedruk gauges....zijn watertemperatuur en olie druk geworden
- JCW dempers....ik wacht nog met smart tot iemand ze aanbiedt!
- Verwarmde stoelen retrofit....wordt erg lastig want retrofit is bijna onmogelijk
- Trekhaak voor om fietsen mee te kunnen nemen...yep, zit er ook op. Verwijderbare trekhaak van Westfalia. Niet te zien als de haak niet gemonteerd is
- iPod aansluiting op de Boost radio...is aangesloten, moet alleen nog geprogrammeerd worden
- Hot side boost tube delete...gedaan, vervangen door siliconen tube zonder muffler
- Andere tubo slangen in siliconen...liggen klaar, te wachten op warmer weer
- Siliconen lucht inlaat slang..ligt ook te wachten
Ik heb nog jullie hulp nodig....welke kleur naafdoppen moet ik aanschaffen voor deze kleur OZ Racing velgen? Grijs? Zwart? Carbon? Etc. En ook welke kleur text? Rood? Brons? Etc