Voorstellen
- MiniHans07
- One wheel wonder
Bericht
Het zal toch wel een tweedehands worden, want een nieuwe dat is wat te veel van het goede voor me, financieel dan. Dan zijn de verschillen tussen de One en Cooper niet zo groot in prijs als het oom een tweedehands gaat.
Ik heb gelezen dat het ene bouwjaar wat beter is dan het andere, als dit klopt? Dat een 2003 model beter is dan een 2001 model, bepaalde types ?
Het wil ook wel eens voorkomen dat er geen dashboard kastje in zit, is dit achteraf in te bouwen ?
Is het mogelijk om achteraf nog de snelheidsmeter te verplaatsen naar het stuur en dan in het midden een navi of een chrono pack te plaatsen (van die klokjes en meter) ?
En op velggebied ben ik weg van de spoke 17 inch velgen, maar de 5 star 16 inch velg vind ik ook mooi genoeg. Die 18 inch velgen staan ook heel fraai. Zeker onder z'n kleine auto. Ik weet ook niet wat dat doet met het comfort, ik wil niet te veel gaan stuiteren ?
Ik heb gelezen dat het ene bouwjaar wat beter is dan het andere, als dit klopt? Dat een 2003 model beter is dan een 2001 model, bepaalde types ?
Het wil ook wel eens voorkomen dat er geen dashboard kastje in zit, is dit achteraf in te bouwen ?
Is het mogelijk om achteraf nog de snelheidsmeter te verplaatsen naar het stuur en dan in het midden een navi of een chrono pack te plaatsen (van die klokjes en meter) ?
En op velggebied ben ik weg van de spoke 17 inch velgen, maar de 5 star 16 inch velg vind ik ook mooi genoeg. Die 18 inch velgen staan ook heel fraai. Zeker onder z'n kleine auto. Ik weet ook niet wat dat doet met het comfort, ik wil niet te veel gaan stuiteren ?
- MiniHans07
- One wheel wonder
Bericht
De cooper is compleet, de one is niks minder, alleen een cip. Dat opvoeren is leuk maar dat is iets wat ik niet meteen zou willen, teminste je weet nooit he. Me gegevoel zegt dat ik het beter bij de mini garage de auto kan kopen, die twee jaar garantie heeft toch meer zekerheid.
Het is tenslotte me eerste auto die ik aanschaf
Het is tenslotte me eerste auto die ik aanschaf
- MiniHans07
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb hedenmiddag (vrijdag) mijn rijexamen gehad, en...
GESLAAGD !!!!!
In 1x, makes me feel proud
GESLAAGD !!!!!
In 1x, makes me feel proud
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De S is in 2003 op kleine punten verbeterd. In 2005 is er voor allemaal het facelift model gekomen met meer verbeteringen.MiniHans07 schreef:Ik heb gelezen dat het ene bouwjaar wat beter is dan het andere, als dit klopt? Dat een 2003 model beter is dan een 2001 model, bepaalde types ?
Die is goed achteraf zelf in te bouwenMiniHans07 schreef:Het wil ook wel eens voorkomen dat er geen dashboard kastje in zit, is dit achteraf in te bouwen ?
Navi is te doen maar dan moet je heel handig zijn (of er veel geld voor over hebben), chrono pakket er achteraf in zetten is hier nog niet gedaan.MiniHans07 schreef:Is het mogelijk om achteraf nog de snelheidsmeter te verplaatsen naar het stuur en dan in het midden een navi of een chrono pack te plaatsen (van die klokjes en meter) ?
- MiniHans07
- One wheel wonder
Bericht
Ik wou het bij een One of een Cooeper laten, al die pk's van de S is te veel voor me. Ben nog niet zo's snelheidsduivel
Maar dus pas in 2005 is ie wat verbetert. En prettig om te horen dat dat dashboard kastje achteraf is in te bouwen. Ik vind dat wel slordig dat dat er niet standaard in zit/zat. Echt iets voor duitste auto's 

- MiniHans07
- One wheel wonder
Onze sponsors