Even voorstellen: Andy
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier en zo een kerstkado wil ik ook althans 1 erbij is altijd goed 

burn rubber not your soul

- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht
GEIL !

Zou alleen de dwarse stukjes van de JCW spoiler zwart laten spuiten, het fabriekszilver ziet er nogal goedkoop uit.
Heb dat ook laten doen voor 30 eurokes, ergens in een spuitcabine in de buurt, wel zelf afgeplakt, en dat was een heel gepruts.

Zou alleen de dwarse stukjes van de JCW spoiler zwart laten spuiten, het fabriekszilver ziet er nogal goedkoop uit.
Heb dat ook laten doen voor 30 eurokes, ergens in een spuitcabine in de buurt, wel zelf afgeplakt, en dat was een heel gepruts.

- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht
Wat ik me eigenlijk afvraag...
JCW carbon spoilers zie je al niet vaak, en wanneer je ze tegenkomt zijn de dwarse stukjes vaak zwart. Toen ik de mijne bestelde kon ik echter alleen kiezen of de bodemplaat in witte/zwarte lak of grondverf moest geleverd worden. De dwarse stukjes zijn af fabriek gespoten in een zilvergrijs.
Zoals in een vorige post al aangehaald heb ik de stukjes laten herspuiten. Voor enkele euro's was dat in orde, maar 't was een heel gepruts om alles af te plakken.
Wil dat dan zeggen dat de spoilers die je tegenkomt met zwarte dwarsstukken allemaal naderhand herspoten zijn?

JCW carbon spoilers zie je al niet vaak, en wanneer je ze tegenkomt zijn de dwarse stukjes vaak zwart. Toen ik de mijne bestelde kon ik echter alleen kiezen of de bodemplaat in witte/zwarte lak of grondverf moest geleverd worden. De dwarse stukjes zijn af fabriek gespoten in een zilvergrijs.
Zoals in een vorige post al aangehaald heb ik de stukjes laten herspuiten. Voor enkele euro's was dat in orde, maar 't was een heel gepruts om alles af te plakken.
Wil dat dan zeggen dat de spoilers die je tegenkomt met zwarte dwarsstukken allemaal naderhand herspoten zijn?

Let's keep full control !

- andilio
- Leerling Mini lid
Bericht
Gisterenmiddag bezoekje gebracht aan Brugge Store om een wijziging door te voeren aan de bestelling. De JCW R56 werd namelijk geannulleerd en in de plaats komt de MINI John Coopers Work GP2 in de plaats. De verkoper kristof kon mij een aantrekkelijke offerte aanbieden voor de GP + mede door de GP gespot te hebben op de autosnelweg was ik snel overtuigd om toe te happen.
levering van de GP is voorzien halverwege maart
levering van de GP is voorzien halverwege maart
- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht
Was daar zaterdag even en hoorde het nieuws.
Kunde nog goed slapen ?
Super !!!andilio schreef:Gisterenmiddag bezoekje gebracht aan Brugge Store om een wijziging door te voeren aan de bestelling. De JCW R56 werd namelijk geannulleerd en in de plaats komt de MINI John Coopers Work GP2 in de plaats. De verkoper kristof kon mij een aantrekkelijke offerte aanbieden voor de GP + mede door de GP gespot te hebben op de autosnelweg was ik snel overtuigd om toe te happen.
Was daar zaterdag even en hoorde het nieuws.

Kunde nog goed slapen ?

Let's keep full control !

Onze sponsors