Nog even Miniloos..
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Nog even Miniloos..
Zo te zien heeft het MINI virus al vroeg toe geslagen
Veel plezier van je auto en ik ben erg benieuwd naar de metamorfose.

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoi Rens, gefeliciteerd met de aankoop van je S
Hoop dat je er veel veilige en plezierige km's mee gaat maken
Lees dat je uit Goirle komt, heerlijk, weer een Brabo erbij die in een treintje naar meets en ritten aan kan haken.
Laat je foto's van je trots maar komen

Hoop dat je er veel veilige en plezierige km's mee gaat maken

Lees dat je uit Goirle komt, heerlijk, weer een Brabo erbij die in een treintje naar meets en ritten aan kan haken.
Laat je foto's van je trots maar komen

- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Kijk, aanhouder wint!
Duurt even (3jr!
), maar dan heb je ook wel wat!
Veel plezier ermee!
Duurt even (3jr!

Veel plezier ermee!

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Rens83
- Leerling Mini lid
Bericht
Afgelopen donderdag een JCW grill met bijbehorende zwarte omlijstingen geplaatst en gister zwart voor de beltline besteld... de ont-chroming is gestart.
De deurgrepen, scuttles en tankdop wil ik sowieso nog in astro black laten spuiten.
Aangezien de koplamp- en achterlicht- ringen ook chrome zijn moeten deze ook wieberen, echter hier mijn dilemma... wat is wijsheid?
- of deze ook in astro black laten spuiten (is chrome goed te be-spuiten en komt er bij bijv steenslag geen chrome meer door?)
- of oem blackline ringen aanschaffen (kleurverschil jet black ringen - astro black wagen)
- veilige weg kiezen van oem blackline ringen aanschaffen, beoordelen of dit staat en anders alsnog over laten spuiten. (kosten experiment ongeveer €100,-)
ow en t kapje van de sproeier is niet als blackline versie verkrijgbaar, deze zou dan dus ook nog apart gekleurd moeten worden naar jet black
als iemand voorbeeldfoto's heeft van een Astroblack mini met blackline (jet black) ringen, dan graag

De deurgrepen, scuttles en tankdop wil ik sowieso nog in astro black laten spuiten.
Aangezien de koplamp- en achterlicht- ringen ook chrome zijn moeten deze ook wieberen, echter hier mijn dilemma... wat is wijsheid?
- of deze ook in astro black laten spuiten (is chrome goed te be-spuiten en komt er bij bijv steenslag geen chrome meer door?)
- of oem blackline ringen aanschaffen (kleurverschil jet black ringen - astro black wagen)
- veilige weg kiezen van oem blackline ringen aanschaffen, beoordelen of dit staat en anders alsnog over laten spuiten. (kosten experiment ongeveer €100,-)
ow en t kapje van de sproeier is niet als blackline versie verkrijgbaar, deze zou dan dus ook nog apart gekleurd moeten worden naar jet black

als iemand voorbeeldfoto's heeft van een Astroblack mini met blackline (jet black) ringen, dan graag

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Nog even Miniloos..
Wij hebben het Chrome laten spuiten. Zou volgens de spuitert absoluut goed moeten zijn. Tot vandaag is alles er netjes uit blijven zien.
Zal hierna ook gewoon super blijven, maar hebben de auto ingeruild.
Zal hierna ook gewoon super blijven, maar hebben de auto ingeruild.
Lucky 7 

- Grootje
- Enthousiast
Bericht
Rens,
Veel plezier met je carbon spiegels! Volgens mij word het een heel mooi bommetje..
Veel plezier met je carbon spiegels! Volgens mij word het een heel mooi bommetje..

Onze sponsors