Is dat niet dan?Blont-007 schreef:Ooooooooooo, ik dacht dat dat normaal was.florisvandam schreef:Volgens mijn vriendin heb ik er s'nachts ook problemen mee want lul alleen maar over m'n mini!!

Is dat niet dan?Blont-007 schreef:Ooooooooooo, ik dacht dat dat normaal was.florisvandam schreef:Volgens mijn vriendin heb ik er s'nachts ook problemen mee want lul alleen maar over m'n mini!!
Vertel mij wat! Heb zo ongeveer hetzelfde probleem, maar moet zeggen dat het wachten ook wel wat heeft. Aan de andere kant heb ik nu (vanaf 19 September toen ik mijn vorige MINI inleverde) al TE lang zitten wachten!florisvandam schreef:Blont-007
Ben gelukkig niet de enige die er last van heeft!!!!!
Ik ben net een klein kind, als ik iets gekocht heb moet ik het gelijk aan (kleren) maar nu moet ik 14 weken wachten, valt me erg zwaar moet ik zeggen!!
Dat was omdat ik dan een hogere inruilprijs kreeg en samen met de 4 maanden benzinebesparing, verzekering die ik niet hoef te betalen en die 32 euro wegenbelasting per maand was dat toch een leuk bedragje. Daarom maar gedaan. Ik kon de auto van paps en mams eigenlijk zonder al te veel problemen lenen, dus zodoende.florisvandam schreef:CooperS-indiblue
Waarvoor heb je eigenlijk je mini al zo vroeg ingeruild, wilde die geen inruilprijs voor in 2007 maken!!!
Onze sponsors