Hallo

Stel je hier even voor.
Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Re: Hallo

10 feb 2014, 17:49

Delwaide dok gok ik :shock: maarre, ook een vast schip ?
Je kijkt niet voor een auto en koopt toevallig een Mini..
Je koopt een Mini omdat je een Mini wilt!

Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2014, 20:29

Ja die Jeanette das m'n vaste boot. Wij doen termen van 8 weken. En varen vooral Europa rond.

Maar mooie mini! Die ga je aan dek zetten via slings door de velgen of niet?
Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

10 feb 2014, 22:33

Ik zal hem in de gaten houden, het schip en de mini haha :D ,
Ja weet niet wat slings zijn, maar als dat hijsbanden zijn dan komt die inderdaad aan dek met de autokraan haha :D , ook niet altijd! bemanning van 6 en 5 daarvan hebben nu een auto, waarvan 2 schippers ( en dus voorrang hebben op een parkeerplaats ) en dan 2 stuurmannen ( waar ik er 1 van ben ). Moet samen met hem uitvechten wie dus de 3de en tevens laatste plek neem. Ook moet ik nog even kijken of de mini past ivm met de Radarmast + de kruiphoogte. maarre, als ie dus een mini aan dek ziet staan op een koppelverbandje met containers, kannie de donder op zegge dat het de mijne is :D. Hebbie trouwes de mini nog een beetje schoon weten te houden met al die kolen bagger?

Ik heb een Mini Cooper S , Geld maakt me niet meer gelukkig. Een volle tank wel! - Wesley
bertje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

11 feb 2014, 16:25

Mooi verhaal Wess, dit is mini versus mega!!!!! :D :D
Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

12 feb 2014, 23:41

Zoals ik in een vorige post zei:

Klik Hier om het schip Realtime te volgen. (Let op: Wanneer op deze link geklikt word, kan het zijn dat je alleen een "google-maps" map ziet zonder schip. Wanneer dat gebeurt is het schip "buiten bereik van de site". De site heeft nog niet langs de gehele Rijn "ontvangstmasten" om de GPS-posities te ontvangen.)

Ook leuk om te weten, het schip van ValentijnK de "Jeanette" waarschijnlijk op deze site ook te volgen is.
Weet alleen niet of de Jeanette ook een "GPS-zender" heeft voor deze site?

(haai)

Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 feb 2014, 00:18

Morgen is het zover, nja eigenlijk al "vandaag" voor 10 dagen werken, voor 10 dagen naar me mini kijken en niet kenne rijden >:( mja de tank moet ook betaald worden :D Zal foto's schieten voor de geïnteresseerde :))
kan zijn dat ik minder actief ben op het forum aanboord. daar waar het internet niet altijd even goeie dekking heeft :s .

kan niet wachten op de eerste meet dat ik wel kan :rijden

Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 feb 2014, 20:07

Ha ! 546 euro bespaart met het inbouwen van een alarm!
Werd net geroepen door de schipper dat er alarm ging van een Auto, ik nog dood leuk gezegd: Dat kan de mijne nog niet zijn! Die word over 2 weken namelijk pas ingebouwd voor 546 euro.
Dus een collega van mij gaat kijken. Kommtie terug, Wess! Heb een nieuwtje voor je! Ik zeg: waddan? Hij zeg : je heb wel alarm hah! En ja hoor, mijn mini heeft dus gewoon alarm. En ik maar denken dat die heartbeat op me toerenteller voor het afschrikken was! Iemand enig idee hoe ik de "wegsleep & helling sensor tijdelijk aan of uit kan zetten? Daar waar het op schip redelijk kan trillen waardoor die dus alarm slaat?

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2014, 21:03

Haha dat is nog eens een aparte manier om er achter te komen. Bespaart je mooi een hoop geld ;)
Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 feb 2014, 08:30

Hey thanks comparco, ga het meteen proberen !
Gelukkig idd op tijd achtergekomen

Wess
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

25 feb 2014, 21:57

Zoals beloofd, foto's van men mini op men werk :D
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
ben dinsdag 14 februari met de auto naar de Volkerak sluizen in Willemstad gereden. Daar issie aanboord gezet. de 3de foto is vanuit de stuurhut naar achteren gemaakt. Toen waren we in Antwerpen op de Schelde.
En ben vandaag vanuit Ijzendoorn in de buurt van Tiel weer vanboord gegaan. over de A15, waar ik nog een Mini Cooper S heb gespot met een jonge gozer erin, volgens mij wel een aparte? hij had van die lichtjes in de spatborden zitten. Voorwielen oranje, achterwielen rood. en de mistlampen leken niet horizontaal maar verticaal te zitten, ik kan me daar ook in vergissen :s haha.

en voor de rest op me eerste halve vrije dag, nja na middag, denk wel een stuk of 10 minis gezien in en rond rotterdam :)) mooi begin van de vrije 10 dagen. En En vrijdag men eerste Meet 8)

Terug naar “Who are U?”