Welkom hier en tot ziens op de dynodag.
GR.werner
eindelijk, even voorstellen
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hey Coen,
Welkom in Mini-Nederland vanuit Mini-Belgi?
Effe een vraagje: heb je ook de 210 Pk JCW motorkit op de MCS zitten, eventueel met remmen, differentieel en verlaging? Ik kon enkel de sportzetels, velgen en dergelijke op je voorstelling en foto's zien.
Dus hoe meer specs hoe liever hoor
Jan
Welkom in Mini-Nederland vanuit Mini-Belgi?

Effe een vraagje: heb je ook de 210 Pk JCW motorkit op de MCS zitten, eventueel met remmen, differentieel en verlaging? Ik kon enkel de sportzetels, velgen en dergelijke op je voorstelling en foto's zien.
Dus hoe meer specs hoe liever hoor

Jan

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr.werner
Alleen bij de chilli uitvoering is het sperdif inbegrepen, anders dus niet.MINIJCW schreef:Hoi Jan,
Dank je. Ik heb de 210pk versie, en sperdifferentieel zat er vanaf 2005 op cooper S standaard op. Ik heb het hele pakket van JCW, behalve de remmen en carbon. Als deze remmen op zijn komen er de JCW remmen op.
Coen
Gr.werner
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Coen op dit forum.
zoals de vorige postings al gemeld hebben, inderdaad een hele mooie S met super mooie binnenzijde.
CU op de Dynodag.
P.S. Een tip: zou een brembo setje kopen voor dat geld, stukken mooier en beter als een JCW setje.
zoals de vorige postings al gemeld hebben, inderdaad een hele mooie S met super mooie binnenzijde.
CU op de Dynodag.
P.S. Een tip: zou een brembo setje kopen voor dat geld, stukken mooier en beter als een JCW setje.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Dank je voor de info. Is er ergens een site waar ik die kan bewonderen (brembo)?Cooperdriver schreef:Welkom Coen op dit forum.
CU op de Dynodag.
[/i]

R56 Still fun but easier to live with
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
WELKOM hier op het forum!
Ik studeer in Eindhoven, dus m'n MINI zou je ook wel eens tegen kunnen komen.
Het is niet zo'n brute als die van jou (wel bruut genoeg)!
Ik studeer in Eindhoven, dus m'n MINI zou je ook wel eens tegen kunnen komen.

Het is niet zo'n brute als die van jou (wel bruut genoeg)!
Onze sponsors