Ik kan je wel zeggen dat de F56 dan toch een heel stuk beweeglijker is, ook in sport trim.
De 1M hebben ze me ook al vaker proberen 'aan te smeren'....

Harold (Ibinco) en Peter (Peet) hebben inmiddels ook beide zo'n monster. Met de van Harold al even kunnen sturen. Met licht aangepast vermogen (ca.380-390) is het wel een beest van een auto en gaat de auto ook erg goed de bocht om al wordt de achterkant erg licht als je een lange doordraaier op hoge snelheid doorknalt. De M235i die ik ook al geprobeerd heb doet hetzelfde, alleen de 1M voelt veel solider en zekerder aan in dat vergelijk. Toch een echte M die parts bin special.

Toch denk ik dat die coupe van jou 'm goed zal kunnen volgen, ondanks het verschil in power.
Qua onderhoud lijkt het denk ik wel meer op een huis-tuin-en-keuken 335i op wat specifieke onderhoudsgevoelige M-onderdelen na. Al wel eens met Harold zitten brainstormen en het zou qua runningcosts ook redelijk vergelijkbaar zijn. Een M3 isdan wel echt duurder. Alleen de aanschaf van die krengen zint me nog niet helemaal; 60k aftikken voor een 2-3jr oude auto is wel veel voor een Einser, hoe bijzonder ook.
Verder ook een beetje zonde om hoge km-standen op zo'n 1M te zetten, nu deze nog knap de hemel in wordt geprezen. Wellicht veranderd dat met de komst van de M2, maar dan zijn we al weer een dik jaar verder.
Het zou me wel lijken in ieder geval en de auto is ook goed 'normaal' te rijden voor alle dag, net als de M235i. Beide snel oppakkend, maar niet nerveus op het gas reagerend.
We'll see.
Heb je de Noble nog?