Oh, dat zou dan best kunnen, want dit is een Duitse auto. Maar hoe zit dat dan met die regelgeving in DE? Daar ben ik wel benieuwd naar.boris_brznjef schreef:@jacobavo Duitse mini's hebben vaak geen cruise control vanwege wet en regelgeving
Johan's R56 FJCW Senna Edition
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini JCW
- minihenkie
- Mod virus alert!
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben nog nieuw in de Mini wereld, maar het is toch juist een JCW in Mini (Cooper S) look?minihenkie schreef:Welkom met je Mini in JCW lookVeel leuke km's en mod toegewenst.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Het is een Mini Cooper S, met JCW opties. De R57 in mijn onderschrift is een echte fabrieks geleverde Works. 
Niet zoals jij beschrijft, dan zou je aan het downsizen zijn.. echte JCW heeft 211PK, andere remmen etc.

Niet zoals jij beschrijft, dan zou je aan het downsizen zijn.. echte JCW heeft 211PK, andere remmen etc.
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht 
Als je goed kijkt kun je het op de foto een beetje zien.
Ik was me er al van bewust dat het geen fabrieks JCW was, maar dacht dat je er misschien toch wel een beetje bij hoorde als je wel de goeie motor e.d. hebtminihenkie schreef:Het is een Mini Cooper S, met JCW opties. De R57 in mijn onderschrift is een echte fabrieks geleverde Works.

Dat heeft deze ookminihenkie schreef:Niet zoals jij beschrijft, dan zou je aan het downsizen zijn.. echte JCW heeft 211PK, andere remmen etc.

- minihenkie
- Mod virus alert!
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Da's fijn om te horenminihenkie schreef:je hoort toch altijd bij de Mini clan... welke versie je ook rijdt

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
welkom hier Johan!!
mooie mini heb je daar!
en die uitlaat mag er zeker wezen qua geluid!! dus daar is niet mis mee,
wil je het nog wilder maken moet je het combineren met een andere downpipe!
Evolve bijvoorbeeld...
je impreza mag er ook wel wezen hoor!! leuk gemod ook!
rijd die nog op nederlands bodem?
mooie mini heb je daar!

Evolve bijvoorbeeld...

je impreza mag er ook wel wezen hoor!! leuk gemod ook!
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht 
Ik heb me voorgenomen om er (voorlopig) motorisch van af te blijven, maar mocht ik er mee aan de gang gaan, dan is een open downpipe wss wel een van de eerste investeringenCheek-O schreef:welkom hier Johan!!
mooie mini heb je daar!
Evolve bijvoorbeeld...![]()

Hij staat nu nog bij mij thuis, gedeeltelijk gedemonteerd, maar gaat hopelijk binnenkort naar een liefhebber die hem weer zo (ongeveer) op gaat bouwenje impreza mag er ook wel wezen hoor!! leuk gemod ook!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beginnen met de downpipe is in joun geval goed!!
Aangezien je de fjcw pijp al hebt!
Verder zou ik er motorisch haast niets aan doen nee!
Ok ok, succes met de verkoop ermee!
Al lang te koop staan dan?
Aangezien je de fjcw pijp al hebt!
Verder zou ik er motorisch haast niets aan doen nee!
Ok ok, succes met de verkoop ermee!
Al lang te koop staan dan?
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb hem tot afgelopen oktober een beetje in een soort stille verkoop gehad, maar toen besloten hem in onderdelen weg te doen. Een groot deel had ik al vrij snel verkocht (alle performance en plastic spullen) en ik ben net een prijs overeen gekomen met iemand die de body compleet met alles wat ik nog heb liggen over wil nemen om mijn project "voor te zetten". Nieuwe motor, bak en twee stoelen en hij is weer zo goed als rijdend.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
volgens mij is jou jcw wel een fabrieks jcw (FJCW) staat wel met 211 pk op kenteken dus zou moeten zijnBarracuda_82 schreef:Ik was me er al van bewust dat het geen fabrieks JCW was, maar dacht dat je er misschien toch wel een beetje bij hoorde als je wel de goeie motor e.d. hebtminihenkie schreef:Het is een Mini Cooper S, met JCW opties. De R57 in mijn onderschrift is een echte fabrieks geleverde Works.
Dat heeft deze ookminihenkie schreef:Niet zoals jij beschrijft, dan zou je aan het downsizen zijn.. echte JCW heeft 211PK, andere remmen etc.Als je goed kijkt kun je het op de foto een beetje zien.

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb een flinke map met alle bonnen en papierwerk van de auto gekregen bij aanschaf. Ik zal eens kijken wat die documentatie hier over zegt.
Klopt ja, maar is dat niet omdat het een import is? Degene die hem geimporteerd heeft zal wel bij de RDW aangegeven hebben dat het een JCW is, en dan zullen ze dat gewoon inkloppen op de computer. Of het dan een échte fabrieks JCW is, of een naderhand omgebouwde JCW maakt ze dan niets uit, lijkt me...speedy schreef:volgens mij is jou jcw wel een fabrieks jcw (FJCW) staat wel met 211 pk op kenteken dus zou moeten zijn
Ik heb een flinke map met alle bonnen en papierwerk van de auto gekregen bij aanschaf. Ik zal eens kijken wat die documentatie hier over zegt.
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors