Op slag verliefd !
- Brightness
- NMC Legend
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Re: Op slag verliefd !
Bedankt allemaal !
Nog even een vraagje : welk type heb ik eigenlijk ? Een R..
Nog even een vraagje : welk type heb ik eigenlijk ? Een R..

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Leuk verhaal achter de aanschaf! En wat een gave MINI heb je uitgekozen.
Dat zal wel een heel verschil zijn met de 85 pk'tjes van de 500.
Je hebt trouwens een F56.
Have fun!

Leuk verhaal achter de aanschaf! En wat een gave MINI heb je uitgekozen.

Have fun!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
En ik zal het onthouden, een F56 !
En toch zal het je verbazen dat ik met mijn Fiatje met zijn 85 PK tweecilinder turbo met hoog koppel onderin, bij de stoplichten aardig wat mannen met grote auto's er heb uitgetrokken !
Daarna moest ik uiteraard wel het onderspit delven, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb daar altijd veel lol om gehad.
Maar, je hebt gelijk.....de 500 is absoluut niet te vergelijken met de Cooper of de Cooper S.
Ben benieuwd wat die mannen straks gaan doen als ze naast mij bij het stoplicht staan.
Bedankt !Ivo schreef:Welkom!![]()
Leuk verhaal achter de aanschaf! En wat een gave MINI heb je uitgekozen.Dat zal wel een heel verschil zijn met de 85 pk'tjes van de 500.
Je hebt trouwens een F56.
Have fun!
En ik zal het onthouden, een F56 !
En toch zal het je verbazen dat ik met mijn Fiatje met zijn 85 PK tweecilinder turbo met hoog koppel onderin, bij de stoplichten aardig wat mannen met grote auto's er heb uitgetrokken !
Daarna moest ik uiteraard wel het onderspit delven, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb daar altijd veel lol om gehad.
Maar, je hebt gelijk.....de 500 is absoluut niet te vergelijken met de Cooper of de Cooper S.
Ben benieuwd wat die mannen straks gaan doen als ze naast mij bij het stoplicht staan.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
welkom hier en gefeliciteerd met je F56! 
ziet er leuk en gaaf uit!!:D
pas maar op dat je hier niet het modvirus te pakken krijgt! hahaha

ziet er leuk en gaaf uit!!:D
pas maar op dat je hier niet het modvirus te pakken krijgt! hahaha
- DionHPT
- Enthousiast
Bericht
Gave auto coole kleuren combinatie ook! Heb ook een tijdje een 500s 85 pk van de zaak gehad. Had er enorm veel schik mee in de binnenstad.. Daarbuiten mis je wel wat power!
Mini Cooper S - 17% Cravenspeed Pulley - DaveF airbox - Powered by Gyeon Quartz
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben er ook heel erg blij mee.
Omdat hij "al" 2 weken oud is, dus 2e hands, kon ik niets meer aan de opties doen. Maar hij heeft precies alle opties en de kleur die ik zocht en zelfs nog meer.
Harman Kardon en een automaat, verwarmde leren sportstoelen en een panorama dak stonden niet bovenaan mijn lijstje, maar ik ben er nu heel erg blij mee.
Super mooi geluid, niet meer schakelen, zonnetje op mijn hoofd en warme billen. ....wat wil ik nog meer
!
Ik kan bijna niet wachten.......nog 1,5 week.
Omdat hij "al" 2 weken oud is, dus 2e hands, kon ik niets meer aan de opties doen. Maar hij heeft precies alle opties en de kleur die ik zocht en zelfs nog meer.
Harman Kardon en een automaat, verwarmde leren sportstoelen en een panorama dak stonden niet bovenaan mijn lijstje, maar ik ben er nu heel erg blij mee.
Super mooi geluid, niet meer schakelen, zonnetje op mijn hoofd en warme billen. ....wat wil ik nog meer

Ik kan bijna niet wachten.......nog 1,5 week.

- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Even een vraag/tip... Heb je er MINI TLC bijgenomen? zo nee moet je dit zeker doen... Laat je maar even vertellen in de garage wat je allemaal krijgt.
- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
!!!
Hoewel we zelf een eigen universeel autobedrijf hebben, heeft mijn man weinig tijd om onderhoud te plegen aan mijn auto. Eigen auto's komen altijd op de laatste plaats
En qua kosten is MINI TLC ook zeer aantrekkelijk. En nu helemaal.......
De verkoper zei trouwens ook dat MINI waarschijnlijk volgende maand met een garantie verlengingspakket komt......misschien ook wel de moeite waard om extra af te sluiten ! Ben benieuwd wat de kosten daarvan zijn en hoelang je bij kan kopen. Je moet er maar niet aan denken wat er allemaal stuk kan gaan aan deze auto.
Je bedoelt het 5 jaar onderhoud voor 299 euro ? Dat hebben we er gratis bij gekregenlouisvdd76 schreef:Even een vraag/tip... Heb je er MINI TLC bijgenomen? zo nee moet je dit zeker doen... Laat je maar even vertellen in de garage wat je allemaal krijgt.

Hoewel we zelf een eigen universeel autobedrijf hebben, heeft mijn man weinig tijd om onderhoud te plegen aan mijn auto. Eigen auto's komen altijd op de laatste plaats

En qua kosten is MINI TLC ook zeer aantrekkelijk. En nu helemaal.......
De verkoper zei trouwens ook dat MINI waarschijnlijk volgende maand met een garantie verlengingspakket komt......misschien ook wel de moeite waard om extra af te sluiten ! Ben benieuwd wat de kosten daarvan zijn en hoelang je bij kan kopen. Je moet er maar niet aan denken wat er allemaal stuk kan gaan aan deze auto.
Laatst gewijzigd door Miss Cooper S op 25 feb 2015, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- EdwinN
- Enthousiast
Bericht
Diana, zeer mooie combi van kleur en velgen. Veel fun en veilige kilometers. 

- Miss Cooper S
- One wheel wonder
Bericht
Ik zit een beetje te lezen op het forum, wat nog leuke kleine wijzigingen zijn voor zometeen op mijn Cooper S. Nu lees ik veel over kortere antennes, bijvoorbeeld van een Peugeot 607.
Ik heb even naar een foto gegoogeld op internet en die ziet er idd veel beter uit dan de lange antenne die er nu op zit. Maar past die op mijn Mini ? De F56 ?
En wie weet nog meer van dat soort leuke gadgets ?
Ik heb even naar een foto gegoogeld op internet en die ziet er idd veel beter uit dan de lange antenne die er nu op zit. Maar past die op mijn Mini ? De F56 ?
En wie weet nog meer van dat soort leuke gadgets ?

Onze sponsors