Ben benieuwd ! is dat die mini die je ook al bekeken had?
plaats anders ff linkje of foto.
Even voorstellen
- dirk cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Even voorstellen
Hoi flip,welkom op dit leuke forum,ben toch echt benieuwd naar de foto"s
gr dirk

gr dirk
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Goede reis en euh bij terugkomst wel ff middels een paar
met ons delen wat je gekocht hebt he.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht 
Als we dan toch eclips Grey aan het posten gaan....
Veel plezier en post gelijk foto's als je hem opgehaald hebt. Veel plezier.
En ook foto's van het "ouwe" beestje zijn welkom hoor!

Als we dan toch eclips Grey aan het posten gaan....
Veel plezier en post gelijk foto's als je hem opgehaald hebt. Veel plezier.
En ook foto's van het "ouwe" beestje zijn welkom hoor!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- flipcooper
- Leerling Mini lid
Bericht
Erg vette foto's idd. Waar vind je dit soort plaatsen in Nederland!
Dit is inderdaad de mini wat ik al een tijd op het oog had. Viel in geen één opzicht tegen. Heb hem dus gister opgehaald. Ging aan het begin allemaal niet heel soepel maar uiteindelijk de mini meegekregen en naar NL gereden. Wat een feest!! Absoluut geen straf dat hij lekker ver van de Nederlandse grens stond en ik lekker 5 uur kon genieten op de autobahn.
Nu de trotse bezitter van als je het mij vraagt een top auto! Nu hopen dat de garage daar ook zo over denkt als ze hem voor het eerst een beurt geven

En nu ik door heb hoe je foto's kan uploaden
ook nog even een van mijn oude Coopertje uit 1967

Dit is inderdaad de mini wat ik al een tijd op het oog had. Viel in geen één opzicht tegen. Heb hem dus gister opgehaald. Ging aan het begin allemaal niet heel soepel maar uiteindelijk de mini meegekregen en naar NL gereden. Wat een feest!! Absoluut geen straf dat hij lekker ver van de Nederlandse grens stond en ik lekker 5 uur kon genieten op de autobahn.
Nu de trotse bezitter van als je het mij vraagt een top auto! Nu hopen dat de garage daar ook zo over denkt als ze hem voor het eerst een beurt geven

En nu ik door heb hoe je foto's kan uploaden

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Je bent een mooie clubman Sssss rijker Flip, misschien zien we hem snel een keer op 1 van de meetings.
Enjoy
Enjoy

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
De foto van mijn roadster is gemaakt tijdens een meeting van de Belgische MINIACS club. Daar ben ik, en nog heel wat NewMINIclub-leden, ook lid van. Deze dag hadden ze een fotograaf ingehuurd om foto's te maken. Helaas gooide het weer roet in het eten en heeft hij maar van 3 auto's foto's gemaakt... Ik had erg veel geluk. De foto is gemaakt in België
We hebben dus nu een clubbie, een coupe, een hatch, een roadster in eclips grey voor een fotoshoot. Nu nog een cabbie, Paceman en Countryman in die kleur vinden...
Zo te zien heb je wel een andere uitlaat onder je clubman zitten. Lijkt erop dat dit Factory JCW dempers zijn... Staat het logo op de uitlaat-tips?
We hebben dus nu een clubbie, een coupe, een hatch, een roadster in eclips grey voor een fotoshoot. Nu nog een cabbie, Paceman en Countryman in die kleur vinden...
Zo te zien heb je wel een andere uitlaat onder je clubman zitten. Lijkt erop dat dit Factory JCW dempers zijn... Staat het logo op de uitlaat-tips?
- flipcooper
- Leerling Mini lid
Bericht
(en BPM afdragen
) Nu kan ik alleen kijken en poetsen, al is dat ook al een leuke bezigheid.
Klopt, het is een S die motorisch uitgebreid is met een Works pakket. Is achteraf gedaan en staan dus logo'tjes op de uitlaat. Moet wel zeggen dat hij echt een stuk sneller is dan de S cabrio uit 2008 die ik eerst had. Volgens mij zijn de nieuwe mini's sowieso al iets sneller, maar had niet durven dromen dat dit met zo'n pakket zoveel verschil maakte. Erg leuk! Lijkt me zeker leuk om een keer op een meeting langs te komen. Maar eerst maar eens een kenteken regelenlouisvdd76 schreef: Zo te zien heb je wel een andere uitlaat onder je clubman zitten. Lijkt erop dat dit Factory JCW dempers zijn... Staat het logo op de uitlaat-tips?

- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Er komt een Ikea/Mac meet in Eindhoven aan 2de helft deze maand waar best wat clubleden zijn.
Verder de Renova Hunt (Breda) en dan in de herfst komt de Bushrit dit jaar... (Apeldoorn)
Verder de Renova Hunt (Breda) en dan in de herfst komt de Bushrit dit jaar... (Apeldoorn)
- Jer84
- Bijna verslaafd
- dirk cooper s
- Nieuwsgierig
Onze sponsors