Newbie
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Newbie
ik had hem zo aangekleed maar kan natuurlijk iemand anders zijn smaak niet wezen dus het zijn maar tips 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey speedy, bedankt voor je uitgebreide reactie, heel erg nice.
Hartaanval heb ik niet gekregen maar zeker nog wat nieuwe ideetjes :-).
Hebben jullie misschien wat websites welke jullie kunnen aan bevelen? Ik wil de 17 inch welke er nu erop zitten mijn winterbanden maken en straks op zoek naar mooie 18 inch. Decals ben ik ook op zoek naar, tevens wil ik het silver aan de achterkant vervangen met zwarte blenden of anders folie. Zwarte Lampen zeker, tevens wil ik ook graag de extra rally style lampen erop natuurlijk ...
Hartaanval heb ik niet gekregen maar zeker nog wat nieuwe ideetjes :-).
Hebben jullie misschien wat websites welke jullie kunnen aan bevelen? Ik wil de 17 inch welke er nu erop zitten mijn winterbanden maken en straks op zoek naar mooie 18 inch. Decals ben ik ook op zoek naar, tevens wil ik het silver aan de achterkant vervangen met zwarte blenden of anders folie. Zwarte Lampen zeker, tevens wil ik ook graag de extra rally style lampen erop natuurlijk ...
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
Update,
De Mini staat nu klaar met export keteken om komende vrijdag naar Nederland te worden gereden.
Hier nog wat pics

Wie heeft er nog wat sites om aan te bevelen voor onderdelen en mods?
Groetjes
Daniel
De Mini staat nu klaar met export keteken om komende vrijdag naar Nederland te worden gereden.
Hier nog wat pics
Wie heeft er nog wat sites om aan te bevelen voor onderdelen en mods?
Groetjes
Daniel
- speedy
- NMC Legend
Bericht
het ligt er natuurlijk helemaal aan welke mods 
alle oem mods kun je natuurlijk allemaal bij de dealer kopen.

alle oem mods kun je natuurlijk allemaal bij de dealer kopen.
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
hi speedy,
heb de hoop dat er misschien wat sites zijn zoals bvb leebman24.de waar je bvb OEM velgen kunt krijgen voor een wat zachter prijsje dan bij bmw direkt. Zit ook te denken aan:
-spacers (iemand wat photos met een r55), zit te denken aan 10-15mm
-verlagen, daar ben ik een beetje een leek in, 3cm? ook daar iemand wat fotos?
-mooie 18 inch, denk aan de cross spoke maar wel met de roode accents
-Zwarte Lampen zeker ringen voor voor
-De extra rally style lampen erop natuurlijk ...
-Zwarte covers voor C style en bumper
-Zoekende ook wat stickers betreft, valt toch tegen wat je op google images tegenkomt...
Zocht laatst in het Events gedeelte naar een mooie rally of tourtje om binnenkort aan deel te nemen. Hopelijk kan ik daar dan ook wat inspiratie op doen :-)
heb de hoop dat er misschien wat sites zijn zoals bvb leebman24.de waar je bvb OEM velgen kunt krijgen voor een wat zachter prijsje dan bij bmw direkt. Zit ook te denken aan:
-spacers (iemand wat photos met een r55), zit te denken aan 10-15mm
-verlagen, daar ben ik een beetje een leek in, 3cm? ook daar iemand wat fotos?
-mooie 18 inch, denk aan de cross spoke maar wel met de roode accents
-Zwarte Lampen zeker ringen voor voor
-De extra rally style lampen erop natuurlijk ...
-Zwarte covers voor C style en bumper
-Zoekende ook wat stickers betreft, valt toch tegen wat je op google images tegenkomt...
Zocht laatst in het Events gedeelte naar een mooie rally of tourtje om binnenkort aan deel te nemen. Hopelijk kan ik daar dan ook wat inspiratie op doen :-)
- speedy
- NMC Legend
Bericht
leebmann is niet goedkoper als de dealer hoor en bij elke dealer kun je wel 10/20 % korting krijgen op onderdelen als je erom vraagt.
Blackline lampen zou ik bij VDG autoparts kopen.
spacers 15 mm is erg mooi met oem 18"
verlagen is genoeg over te lezen op de club maar ik zou voor een schroefset gaan en niet alleen verlagings veren maar dat is persoonlijk.
Blackline lampen zou ik bij VDG autoparts kopen.
spacers 15 mm is erg mooi met oem 18"
verlagen is genoeg over te lezen op de club maar ik zou voor een schroefset gaan en niet alleen verlagings veren maar dat is persoonlijk.
- flipcooper
- Leerling Mini lid
Bericht
Newbie
Erg mooie mini! Je zit duidelijk in hetzelfde avontuur als ik. Ben op mijn kenteken aan het wachten. Erg frustrerend om hem elke keer te zien staan, zonder dat je er een rondje mee kan gaan rijden.
Vindt mijn velgen net iets te heftig met dat chroom. Al hoewel veel daar anders over denken.

Mocht je toch andere winterbanden willen en ze willen gaan verkopen (of willen ruilen). Ben ik geïnteresseerd. Ben opzoek naar exact jou velgen om de velgen op mijn Clubman te vervangen.Danjelson schreef: Ik wil de 17 inch welke er nu erop zitten mijn winterbanden maken en straks op zoek naar mooie 18 inch.
Vindt mijn velgen net iets te heftig met dat chroom. Al hoewel veel daar anders over denken.

Laatst gewijzigd door flipcooper op 20 mei 2015, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Danjelson
- Leerling Mini lid
Bericht
@ Speedy, bedankt voor de tips, ik zal het wat verder speuren in het forum qua verlagen
@ flipcooper, wat grappig, waneer mag je die van jou halen? Ik vind hem dik, all black en je hebt de extra lampen al, erg nice.
Velgen ben ik niet van plan om weg te doen. Ik vind die van jou wel gaaf staan op die pic. Maar misschien is het de filter van de photo, ze lijken zo niet too much. Is het niet mogelijk om het chroom deel bvb rood te maken?
@ flipcooper, wat grappig, waneer mag je die van jou halen? Ik vind hem dik, all black en je hebt de extra lampen al, erg nice.
Velgen ben ik niet van plan om weg te doen. Ik vind die van jou wel gaaf staan op die pic. Maar misschien is het de filter van de photo, ze lijken zo niet too much. Is het niet mogelijk om het chroom deel bvb rood te maken?
- flipcooper
- Leerling Mini lid
Bericht
Handig idd. Stond blijkbaar een filter aan op mijn iPhone. Net een nieuwe foto geüpload zonder filter. Van mij mag hij nog zwarter. Ben nu mijn nieuwe (zwarte) lampen erop aan het zetten. Erg benieuwd. Ik heb hem al opgehaald. Maar nog niet op kenteken. Maandag bij de RDW geweest.
Ga je hem zelf naar NL rijden vrijdag. Heb ik wel gedaan, was een en al genieten. Als je die kans hebt vrijdag zal ik dat zeker aanraden.
Ga je hem zelf naar NL rijden vrijdag. Heb ik wel gedaan, was een en al genieten. Als je die kans hebt vrijdag zal ik dat zeker aanraden.

Onze sponsors