Even voorstellen

Stel je hier even voor.
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 18:12

CooperS-lightningblue schreef:
sandradonnee schreef:Nee nog niet :D hij is gisteren pas ingevoerd en op mijn naam gezet, dus is het nu wachten op het kenteken :D .Ik kan niet wachten ,zeker nu het zonnetje lekker begint te schijnen.Dus ik hoop dat ik as Maandag echt de weg op kan :)
Wow dan heb je hem echt nog maar HEEL kort! Zo kort had ik niet verwacht >) Het zonnetje schijnt vandaag, niet open gereden? Zou ik meteen de hele dag doen! :mrgreen:
:( Nee helaas want het duurt ongeveer twee dagen voordat ik mijn nieuwe kenteken binnen heb. :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mar 2007, 18:12

Even op een duits MINI-forum aan de kenners vragen! :mrgreen:
Afbeelding
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 18:15

CooperS-lightningblue schreef:Even op een duits MINI-forum aan de kenners vragen! :mrgreen:
Nou zo ver wil ik niet gaan hoor :D
Ik was gewoon nieuwsgierig of iemand van hier ,iets over dit interieur weet.
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 18:26

Corgilist schreef:Vandaag al verschillende open cabrio's gespot (geen MINI's helaas)
dus het was er al een mooi dagje voor.

veel plezier met je cabrio en misschien tot ziens op een meeting.

groeten van een mede newbie die vandaag eindelijk proef gereden heeft.
en inderdaad die smile krijg ik er voorlopig niet meer af. :lol:
Dat kan ik me heel goed voorstellen :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Hooooi Sandra!

Van harte welkom enne.... wij zijn net zo enthousiast over de MINI als jij het bent maar dat had je al gemerkt :D

Veel plezier hier en natuurlijk graag een keer tot ziens, spots of meets.

18 maart en 22 april zijn er in ieder geval mooie evenementen in Nederland en 25 maart wat moois in Duitsland 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

sandradonnee schreef:
sandradonnee schreef:Nee nog niet :D hij is gisteren pas ingevoerd en op mijn naam gezet, dus is het nu wachten op het kenteken :D .Ik kan niet wachten ,zeker nu het zonnetje lekker begint te schijnen.Dus ik hoop dat ik as Maandag echt de weg op kan :)
Wow dan heb je hem echt nog maar HEEL kort! Zo kort had ik niet verwacht >) Het zonnetje schijnt vandaag, niet open gereden? Zou ik meteen de hele dag doen! :mrgreen:
:( Nee helaas want het duurt ongeveer twee dagen voordat ik mijn nieuwe kenteken binnen heb. :)
Ik herken het, mijn vorige MINI kwam ook uit Duitsland. Hij heeft in totaal 3 weken stil gestaan vanaf het halen in Duitsland tot ik kon rijden... Maar oooooh, wat was ik blij toen die groene bewijzen uit de brievenbus haalde, meteen het kenteken gaan halen met oplegletters!! 8)
Afbeelding
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 18:32

sandradonnee schreef:
CooperS-lightningblue schreef: Wow dan heb je hem echt nog maar HEEL kort! Zo kort had ik niet verwacht >) Het zonnetje schijnt vandaag, niet open gereden? Zou ik meteen de hele dag doen! :mrgreen:
Ik herken het, mijn vorige MINI kwam ook uit Duitsland. Hij heeft in totaal 3 weken stil gestaan vanaf het halen in Duitsland tot ik kon rijden... Maar oooooh, wat was ik blij toen die groene bewijzen uit de brievenbus haalde, meteen het kenteken gaan halen met oplegletters!! 8)
Die opleg letters wil ik ook ,maar de man van de RDW vertelde me dat deze langer duren voordat je ze hebt als de gewone. Als dat zo is, doe ik eerst de gewone erop en bestel ik de platen met de opleg letters .
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

08 mar 2007, 18:35

Hey Sandra welkom hier :)) , kom je trots maar gauw eens showen op een meet. 8)
Er komen zat leuke aan, 18 maart bijvoorbeeld dan komen er ook een heleboel nieuwe leden en 22 april de rit MiNi's voor KiKa.
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 18:38

Leuk hoor wie weet :D Ik heb foto's in de gallery geplaatst ,voor degene die willen weten hoe mijn mini eruit ziet :wink:
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

08 mar 2007, 18:40

hele mooie mini, ziet er niet uit als een one!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 mar 2007, 18:59

Hallo Sandra en welkom hier.

Je kan er rustig One Edition op zetten want het zal de enigste in Nederland zijn :)

Veel plezier hier en tot meets :rijden
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mar 2007, 19:11

sandradonnee schreef:
sandradonnee schreef: :( Nee helaas want het duurt ongeveer twee dagen voordat ik mijn nieuwe kenteken binnen heb. :)
Die opleg letters wil ik ook ,maar de man van de RDW vertelde me dat deze langer duren voordat je ze hebt als de gewone. Als dat zo is, doe ik eerst de gewone erop en bestel ik de platen met de opleg letters .
Als je je kentekenbewijzen thuis gestuurd krijgt moet je zelf kentekens laten maken en kan je dus kiezen waar je naartoe gaat. Ik moest toen van Bergen op zoom naar Breda, want daar zat de dichtsbijzijnde.
Afbeelding
sandradonnee
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2007, 19:20

Ik heb ok een lijst met adressen gekregen,en gelukkig zitten er een paar in en rond Amsterdam.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mar 2007, 19:24

hey sandra van harte gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, hoop hem snel eens in het echt te mogen bezichtigen.

Groetjes,
Floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mar 2007, 19:26

Gefeliciteerd met je gave cabrio! Echt mooi ding!

HenkieTenk

Terug naar “Who are U?”