Nicknamee voorstellen
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Nicknamee voorstellen
Kan aan mij liggen.. Maar een mooie set brede velgen die onder een mini hangen die qu camber etc goed afgesteld is vind ik mooier dan die plastic kermis om hem breder te maken. Juist de vorm van de mini leent zich er voor om brede velgen te steken zonder verbreders. Staat genoeg moois in het exterieur topic om wat inspiratie op te doen. Mocht je een leuke schroefset zoeken, dan hoor ik het wel 

- Nicknamee
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb het in het echt nog nooit gezien laten we daar duidelijk over zijn maar als ik fotos zie lijkt het vaak op verbrede spatborden! en zeker neem wel met je contac topDaveke schreef:Kan aan mij liggen.. Maar een mooie set brede velgen die onder een mini hangen die qu camber etc goed afgesteld is vind ik mooier dan die plastic kermis om hem breder te maken. Juist de vorm van de mini leent zich er voor om brede velgen te steken zonder verbreders. Staat genoeg moois in het exterieur topic om wat inspiratie op te doen. Mocht je een leuke schroefset zoeken, dan hoor ik het wel
Stance Fanatic!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er is voor de R53 voor zover ik weet, en ik draai al wat jaartjes mee hier, nog geen fatsoenlijk passende wide-body kit voorbij gekomen die wel degelijk eruit ziet. De dikste mini's hebben gewoon een stel brede velgen.. Goed ingesteld camber en liggen plat op hun buik 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
klopt wat de mensen hierboven zeggen...
met goede specs kun je hem heeel mooi stance maken Nick!
maar alsnog blijft het je eigen keuze!

- Nicknamee
- One wheel wonder
Bericht
Ja denk dat ik dan gewoon kijk of ik hem gewoon op een andere manier aanpas zeg maar. mensen hier weten meer en zijn in iedergeval beter dan op het VW forum haha hier krijg ik teminste uitleg van iederen dank hier voor!Cheek-O schreef:klopt wat de mensen hierboven zeggen...
Stance Fanatic!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Op andere forums gaat het er wel wat minder gemoedelijk aan toe
zat net even op audi forum een paar topics te lezen , en daar schelden ze elkaar gewoon uit als ze geen gelijk krijgen

zat net even op audi forum een paar topics te lezen , en daar schelden ze elkaar gewoon uit als ze geen gelijk krijgen

- Bakkertje_27
- Enthousiast
- Nicknamee
- One wheel wonder
Bericht
En alles wat daar geen OEM is geven ze geen uitleg over en zeggen ze dat hoort niet dus ik geef geen antwoordspeedy schreef:Op andere forums gaat het er wel wat minder gemoedelijk aan toe

Stance Fanatic!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die plaatjes van Lars zijn precies zoals een R53 hoort te staan.
Ik heb voor mijn auto een knetterdikke set wielen klaar staan. Plastic rommel verknalt heel die look dan..
Als jij je auto vol gaat hangen met kermismateriaal haak ik ook afNicknamee schreef:En alles wat daar geen OEM is geven ze geen uitleg over en zeggen ze dat hoort niet dus ik geef geen antwoordspeedy schreef:Op andere forums gaat het er wel wat minder gemoedelijk aan toe

Die plaatjes van Lars zijn precies zoals een R53 hoort te staan.
Ik heb voor mijn auto een knetterdikke set wielen klaar staan. Plastic rommel verknalt heel die look dan..

- Nicknamee
- One wheel wonder
Bericht
Nou na dit weekend gaan kijken voor de mini, kan ik zeggen ben trotse eigenaar van:

Nog wat van de prijs kunne afkrijgen ivm met wat kleine cosmetische dingen

Nog wat van de prijs kunne afkrijgen ivm met wat kleine cosmetische dingen
Stance Fanatic!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gefeliciteerd Nick!
let the modding begin!:D
brand maar los hoe je stappenplan volgt!
let the modding begin!:D
brand maar los hoe je stappenplan volgt!

- 78Ray
- Mod virus alert!
Bericht
Nice, dat gaat je geld kosten 

[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors