Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Meer in de zin, rest van de deuren etc blijft op slot, en alleen achterklep gaat van slot af. Het is helaas niet zo zoals bij R56 dat ie dan automatisch ontgrendelt en omhoog schietVinny85 schreef:Op de sleutelafstandsbediening staat een kader dat jeje achterbak kan openen. Klopt het dat dat bij geen 1 mini werkt? Dat is mij vertelt namelijk.
Wel als je kleine springveertjes op de gasveren doetRemcoMINI schreef:Bij de R56 schiet 'ie (ook) niet omhoog hoor, gaat ook alleen van 't slot en bij de F56 ook. En je moet de knop even ingedrukt houden. Vind het een nogal nutteloos knopje...
Manick schreef:Wel als je kleine springveertjes op de gasveren doetRemcoMINI schreef:Bij de R56 schiet 'ie (ook) niet omhoog hoor, gaat ook alleen van 't slot en bij de F56 ook. En je moet de knop even ingedrukt houden. Vind het een nogal nutteloos knopje...
slaat idd nergens op en is alleen maar irritant.RemcoMINI schreef:Bij de R56 schiet 'ie (ook) niet omhoog hoor, gaat ook alleen van 't slot en bij de F56 ook. En je moet de knop even ingedrukt houden. Vind het een nogal nutteloos knopje...
Heb ik wel eens iets over gelezen, dat werkt prima inderdaad en een eenvoudige mod! Ik doe het zelf niet, sta te vaak met mijn kont dicht tegen een muur ofzo en moet er niet aan denken dat mijn klep dan tegen de muur 'aanspringt'...Manick schreef:Wel als je kleine springveertjes op de gasveren doetRemcoMINI schreef:Bij de R56 schiet 'ie (ook) niet omhoog hoor, gaat ook alleen van 't slot en bij de F56 ook. En je moet de knop even ingedrukt houden. Vind het een nogal nutteloos knopje...
Dat is dan niet helemaal waar.... Bij onze R53 werkt die functie namelijk prima (al gebruik ik het bijna nooitVinny85 schreef:Op de sleutelafstandsbediening staat een kader dat jeje achterbak kan openen. Klopt het dat dat bij geen 1 mini werkt? Dat is mij vertelt namelijk.
Onze sponsors