Oei, mooie foto's van mooie MINI's! Dat komt goed zondag, ik hoor het al!BeauCooper schreef:Ik heb er zin in! En neem ook een vriendin mee, die ook fotograaf is.CooperS-lightningblue schreef: Super goed dat je mee gaat man! ......
Dus we zullen ook ons best doen wat mooie foto`s te maken
Watashi wa BeauCooper
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
De mijne zie je vanzelf staan! Daar wil ik wel een onwijs mooi plaatje van, als het even kan!

- BeauCooper
- One wheel wonder

Bericht
Ook de foto`s in de parkeergarage
Ik wilde net een topic daar aanmaken met foto`s, maar moet 3 dagen wachten voordat ik een link mag plaatsen.
Dat kan;) ik heb je Mini gezien in Show My ...., erg netjes!!!:>CooperS-lightningblue schreef:Oei, mooie foto's van mooie MINI's! Dat komt goed zondag, ik hoor het al!BeauCooper schreef:Ik heb er zin in! En neem ook een vriendin mee, die ook fotograaf is.CooperS-lightningblue schreef: Super goed dat je mee gaat man! ......
Dus we zullen ook ons best doen wat mooie foto`s te makenDe mijne zie je vanzelf staan! Daar wil ik wel een onwijs mooi plaatje van, als het even kan!
Ook de foto`s in de parkeergarage
Ik wilde net een topic daar aanmaken met foto`s, maar moet 3 dagen wachten voordat ik een link mag plaatsen.
- BeauCooper
- One wheel wonder

Bericht
Gaat goed komen!!Blont-007 schreef:Wauw ben ook wel te vinden voor een mooi plaatje van de MINI.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors