Wie is Smini

Stel je hier even voor.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

17 feb 2006, 11:28

Wat een onthaal!

De mini staan inmiddels op een goeie 3000 KM, en is een heel smerig geworden. Ik heb nu alle VALMA spullen in huis om em een poets beurt te geven :P

Ik heb VALMA excalibur gekocht, goeie prijs voor volgens mij prima spul.
De auto staat altijd binnen dus niet zo veel last van zonlicht en regen.

Momenteel te druk op mijn werk om andere leuke dingen te doen, maar in maart moet dit wat afnemen en kom ik graag naar een van de meetings.

(wie heeft hier ervaring met de WORKS Soundkit, oftewel: luchtfilter + software + injectoren. ik blijf graag binnen de garantie.)

Groetjes Eline en Owen
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2006, 12:07

Smini schreef:(wie heeft hier ervaring met de WORKS Soundkit, oftewel: luchtfilter + software + injectoren. ik blijf graag binnen de garantie.)
Volgens mij kan je terecht voor ervaringen bij Eelke op dit forum.

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt dan krijg je nog veel meer info boven tafel.

Have fun!! :dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 feb 2006, 12:29

Eelke heeft de soundkit voor de Cooper niet de Cooper S. Deze heeft een ander luchtfilter. MINIJCW heeft een compleet works kit. Misschien kan je het aan hem vragen.

Tot meetz :)
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2006, 14:08

Hey sMini. Ik heb een tuningkit van JCW op mijn mini zitten (=incl. soundkit) en ik moet zeggen dat het een genot voor het oor is. Bij optrekken en hoge toerentallen hoor je de compressor echt loeien, wat het gevoel geeft dat je gaat opstijgen :D . De ploffen uit de sportuitlaat zijn binnenin te horen, maar het is allemaal goed geisoleerd, dus het is niet zo dat het de overhand heeft. Van buitenaf is het wel goed te horen. Wil je vanbinnen nog meer genieten van het plofgeluid, moet je de achterbank plat gooien. Is gewoon kicken.
Je krijgt volledige garantie, en een echtheidscertificaat. En de naam John Cooper hoort bij Mini.
PS: wil je eens proefrijden, mag altijd, want het is toch een aardige som geld die je neer moet tellen :(
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2006, 16:43

Je kan ook kijken op http://www.johncooper.co.uk klik op johncooper works en daar kan je luisteren naar het geluid van binnen en van buiten :wink:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 feb 2006, 16:49

MINIJCW schreef:Je kan ook kijken op http://www.johncooper.co.uk klik op johncooper works en daar kan je luisteren naar het geluid van binnen en van buiten :wink:
Is dan wel van de complete Works kit. Niet alleen de luchtfilterbox.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2006, 16:50

zowel van de tuningkit als van de soundkit kan je beluisteren.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 feb 2006, 17:00

MINIJCW schreef:zowel van de tuningkit als van de soundkit kan je beluisteren.
De tuning kit is van een Cooper S en de soundkit is van en Cooper. Is dus iets anders dan de Cooper S soundkit. Best wel verwarrend eigenlijk :)
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 feb 2006, 17:14

idd, nu ik de JCW folder nog eens goed lees :? is de tuningkit alleen voor de Cooper S, de soundkit alleen voor de Cooper en de luchtfilterkit voor beide. Dus nu weet ik niet of die soundkit ook op de S kan :? :?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 feb 2006, 17:44

MINIJCW schreef:idd, nu ik de JCW folder nog eens goed lees :? is de tuningkit alleen voor de Cooper S, de soundkit alleen voor de Cooper en de luchtfilterkit voor beide. Dus nu weet ik niet of die soundkit ook op de S kan :? :?
De soundkit is alleen voor de Cooper en niet voor de Cooper S. Sommige noemen de JCW luchtfilterkit voor de Cooper S de "soundkit". Vandaar de verwarring denk ik.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

19 feb 2006, 17:19

Bij de BMW dealer (mini amsterdam) hadden ze het over de filter kit voor 550,-. Filter met klep voor 4500RPM+ en injectoren. + software (vertelde 10 pk verschil) aanpassing. ik ben benieuwd wat dat betekd voor je mini cooper s.... is het het waard? geen uitlaat dus....

en grrmmbblll ik heb al twee lak beschadigingen. een op het randje van me dak, en een midden op mijn motorkap... grrrrrr. stomme steenjes en dat al bij 3400KM. weekend ritjes.

Maar iemand met de aanpassing die ik wil doen aanwezig?
Ik kan wat ze bedoelen bij BMW ook niet op de jcw site vinden.... het is niet de complete tuning kit dat is zeker... niet voor 550,- :-) zo wel dan sta ik daar morgen ;-)

gr Owen....
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2006, 12:41

Voor de S kost het luchtfilterkit €467 incl BTW en je hebt een vermogenstoename van 5pk, maar ik vraag me af waar de injectoren en software voor dienen, want die zitten niet bij het luchtfilterpakket :?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

20 feb 2006, 18:10

Zie een post van checkmate: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 4&start=15
Hij is zo te lezen niet helemaal tevreden over. Weet alleen niet of hij ook de injectoren erbij heeft geplaatst. Volgens mij moet je ook de software aanpassen van de MINI.

Bij mij ook veel steenslag op de motorkap. Is helaas niks aan te doen
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

16 feb 2007, 14:53

:D Happy faces hier tuis!!! hehe ik heb ze! lang over gedroomd nu in mijn bezit :D

Afbeelding
Afbeelding

Goeie job van Frans! precies in de juiste kleuren!
Frans de Weerdt Special Paint
Voor 160,- (het was een kolere klus :wink: )

Ik ben er helemaal gelukkig mee, als de BMW garage ze er op heeft gezet post ik de foto's met Smini.

Wat vinden jullie er van?!
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 feb 2007, 14:58

cool :-)

Terug naar “Who are U?”