Zoals het hoort eerst even voorstellen
- svendekoster
- Enthousiast
Bericht
Ik vind blauw niet snel echt mooi, maar met deze zou ik inderdaad ook wel willen rondrijden.
Veel succes ermee!!
Veel succes ermee!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hi Erika,
Welkom op de NewMINIclub site, hoop veel van je te horen op de forums en zien tijdens de meetings.
En wat een strakke bak krijg je zaterdag zeg, heeeel veeel plezier ermee.
gr.
Floris van Dam
Welkom op de NewMINIclub site, hoop veel van je te horen op de forums en zien tijdens de meetings.
En wat een strakke bak krijg je zaterdag zeg, heeeel veeel plezier ermee.
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
[quote="Hans"]Nice ride
is dit de oude demo van Mini Nederland van 2004? (is namelijk zonder sper)[/quote]
Hoi Hans,
ik denk het niet want toen was "mijn bijna" mini nog niet geboren. Mini is van juli 2005.
enneh ik ben nog helemaal op de hoogte van alle technische in en outs dus wat is en SPER?
ik zal wel ergens een blonde pluk hebben
erika

Hoi Hans,
ik denk het niet want toen was "mijn bijna" mini nog niet geboren. Mini is van juli 2005.
enneh ik ben nog helemaal op de hoogte van alle technische in en outs dus wat is en SPER?
ik zal wel ergens een blonde pluk hebben

erika
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
[quote="iDarkDesign"]Beste Erika,
Wat heb je een prachtige auto gekocht! Zowel de kleur als de remmen! Alleen moet je nog wel ff wat aan die stickers doen in je achterbumper. Gaatjes boren en een kleurtje geven. Ook de spiegelkappen staan er echt prachtig bij!
34pk erbij..... door chiptuning? of ook pulley? Daar zul je je toch wel even achter de oren moeten krabben. Tijd om een keertje een run te doen op de dynobank van Beek autoracing zodat we goed kunnen vergelijken.
iDD[/quote]
Hoi
Die tuning was op mijn huidige mcs (dark sliver). ik zal is kijken wat er ik kan vinden...
"naam bedrijf" stemt met behulp van chiptuning de parameters/kernvelden
van uw auto opnieuw, maar dan meer ideaal, op elkaar af. Dit alles
resulteert bij turbomotoren van 20 tot 40% prestatieverbetering, dus koppel
(trekkracht/Nm) en vermogen (Pk).
en die stickers op de achter bumper (ik heb de auto nog niet gezien) dat zijn zijn "achteruitkijk" ogen. Park distance control.
erika
Wat heb je een prachtige auto gekocht! Zowel de kleur als de remmen! Alleen moet je nog wel ff wat aan die stickers doen in je achterbumper. Gaatjes boren en een kleurtje geven. Ook de spiegelkappen staan er echt prachtig bij!
34pk erbij..... door chiptuning? of ook pulley? Daar zul je je toch wel even achter de oren moeten krabben. Tijd om een keertje een run te doen op de dynobank van Beek autoracing zodat we goed kunnen vergelijken.
iDD[/quote]
Hoi
Die tuning was op mijn huidige mcs (dark sliver). ik zal is kijken wat er ik kan vinden...
"naam bedrijf" stemt met behulp van chiptuning de parameters/kernvelden
van uw auto opnieuw, maar dan meer ideaal, op elkaar af. Dit alles
resulteert bij turbomotoren van 20 tot 40% prestatieverbetering, dus koppel
(trekkracht/Nm) en vermogen (Pk).
en die stickers op de achter bumper (ik heb de auto nog niet gezien) dat zijn zijn "achteruitkijk" ogen. Park distance control.
erika
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je weer tuning wil kan je beter eerst dit even doorlezen.. http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=736
is wel 47 pagina's
maar iedergeval opmaat tuning voor €325,- en dit is DE Mini tuner op dit moment in Nederland.. (heb geen aandelen
)
is wel 47 pagina's

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Erike,
welkom op het forum en tot meets.
Ik zie dat je vandaag je MINI kunt gaan ophalen, VET!!! Veel veilige kilometers toegewenst en natuurlijk ontzettend veel rijplezier. Dat laatste dat heb je vanzelf, geloof me
!!
Ik heb mijn MINI nu een maand of twee en laatst zei één van me vrienden nog dat ik die ontzettende grijns van mijn gezicht moet halen, als ik mijn MINI rijd, hahaha!!
Maybe tot meets,
marss
Ik zie dat je vandaag je MINI kunt gaan ophalen, VET!!! Veel veilige kilometers toegewenst en natuurlijk ontzettend veel rijplezier. Dat laatste dat heb je vanzelf, geloof me

Ik heb mijn MINI nu een maand of twee en laatst zei één van me vrienden nog dat ik die ontzettende grijns van mijn gezicht moet halen, als ik mijn MINI rijd, hahaha!!
Maybe tot meets,
marss
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
En die grijns, nou die moeten ze er bij mij vanaf slaan...
Ja zaterdag was inderdaad de GROTE dag, wat een geweldige auto ... SUPER VETmarss schreef:Hey Erike,
Ik zie dat je vandaag je MINI kunt gaan ophalen, VET!!! Veel veilige kilometers toegewenst en natuurlijk ontzettend veel rijplezier. Dat laatste dat heb je vanzelf, geloof me!!
Maybe tot meets,
marss
En die grijns, nou die moeten ze er bij mij vanaf slaan...

Onze sponsors