Hoi!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Aik,
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als je gebruik wilt maken van de speciale zeer scherpe NewMINclub autoverzekering verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als je gebruik wilt maken van de speciale zeer scherpe NewMINclub autoverzekering verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Aik
- Nieuw Lid
Bericht
aanvraagformulier is gemaild!!
florisvandam schreef:Hi Aik,
gr.
floris
aanvraagformulier is gemaild!!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kijk das mooi Aik, zal je morgen ochtend als eerste een offerte toe mailen.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Hoi Aik,
Welkom. Ook ik ben aan het wachten op een Cooper maar dan PW met zwart dak! Succes met wachten! Uit ervaring kan ik zeggen dat het zwaar word.
Tot zover...
Welkom. Ook ik ben aan het wachten op een Cooper maar dan PW met zwart dak! Succes met wachten! Uit ervaring kan ik zeggen dat het zwaar word.

Tot zover...
Onze sponsors