Red_Devil
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt geen DBkiller emillio
emillio schreef:Hmmm...geen idee, ik heb zelf de Laser L+R, maar eigenlijk geen idee of ik de Db killers erin heb zitten...is dit te zien?
Als die er bij mij in zit, laat ik hem mooi zitten, brommerig genoeg zo..hihihi!!!![]()
![]()
Je hebt geen DBkiller emillio

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Ik heb nu mijn bonnet stripes door getrokken. Dit had ik al gedaan voor strahlung Pur IV maar had nog geen foto ervan gemaakt. De foto is een beetje van slechte kwaliteit want hij is gemaakt met mijn telefoon. Ik had nog een paar mensen van de newminiclub gezien op strahlung pur IV (jullie stonden buiten het terrein te wachten ofzo....)

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«

Ik heb nu mijn bonnet stripes door getrokken. Dit had ik al gedaan voor strahlung Pur IV maar had nog geen foto ervan gemaakt. De foto is een beetje van slechte kwaliteit want hij is gemaakt met mijn telefoon. Ik had nog een paar mensen van de newminiclub gezien op strahlung pur IV (jullie stonden buiten het terrein te wachten ofzo....)

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
uit.
Volgens mij stonden ze nog op mij te wachten
Ziet erred_devil schreef:

Volgens mij stonden ze nog op mij te wachten

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
GAVE STREPEN!
Persoonlijk heb ik het niet zo op rood, maar de rood wit combi is in ieder geval wel een stuk gaver dan de rood/rood combi.
iDD
Persoonlijk heb ik het niet zo op rood, maar de rood wit combi is in ieder geval wel een stuk gaver dan de rood/rood combi.
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
(heb daar de brandveiligheid gecontroleerd)!
GR.werner
Een beetje late reactie, maar die flyerd is van mijn kant gekomenred_devil schreef:Ik kwam vandaag bij mijn auto, die stond in de parking in scheveningen. En toen zat er een flyer onder van NEWMINICLUB. WIE oh WIE heeft mij geflyerd

GR.werner
Onze sponsors