Dan zou ik deze laten staan en verder zoeken naar een iets jongere Mini met Next garantie. Deze garantie is bij een Mini niet in geld uit te drukken maar ik denk dat je jezelf straks voor kop slaat als er over 1,5 jaar wat mee is en je hebt geen garantie meer. Dan is 500 euro een druppel op een sissende plaat.quattro gmbh schreef:Omdat de Mini van 09-2002 is de MINI NEXT garantie net afgelopen en zit er 6 maanden bovag garantie op. Toch echt een reden om 500 euro van de prijs af te doen niet
Nieuweling
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je voor hetzelfde geld inderdaad een vergelijkbare S vindt MET Next garantie zou ik ook die kiezen, alleen in praktijk zijn de Mini's in het Next programma wel enkele duizenden euro's duurder dan vergelijkbare bij een Bovag garage en zeker dan vergelijkbare bij een particulier. Ik persoonlijk vind het een aanvaardbaar risico als ik bij de aanschaf een paar duizend euro goedkoper uit ben, die kan je dan altijd apart houden voor eventuele reparaties.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb me laten vertellen dat de 6-bak in de "Esjes" zijn van betere kwaliteit, lees:
beter bestand tegen het veel hogere koppel van de compressormotor. Toch, Berthil?
Desalniettemin is 6 maanden BOVAG garantie op een S toch wel minimaal.
Kleine geruststelling:quattro gmbh schreef:Het enige dat ik gelezen heb is slechte versnellingsbakken op de one/cooper. ...
Ik heb me laten vertellen dat de 6-bak in de "Esjes" zijn van betere kwaliteit, lees:
beter bestand tegen het veel hogere koppel van de compressormotor. Toch, Berthil?

Desalniettemin is 6 maanden BOVAG garantie op een S toch wel minimaal.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat was tie, met de BPM en overige exportkosten erbij kostte het me vorig jaar (heb hem nu bijna exact een jaar) minder dan €17k voor een 2003 S met nog geen 70.000km
Overigens heb ik naast het normale onderhoud en modden nog geen extra kosten gehad *knock on wood*

Overigens heb ik naast het normale onderhoud en modden nog geen extra kosten gehad *knock on wood*

Onze sponsors