Mijn leasemaatschappij heeft vorig jaar schijnbaar ook auto's uitgegeven in december. En het enige wat mijn mini nog mist is een stempeltje op het kenteken bewijs....hoe zuur het ook klinkt...hij staat al wel op naam en dat moest schijnbaar gebeuren voor 30 november volgens de lease afdeling. (de lage landen is het btw, ik had al wel het verhaal gehoord van iemand anders die Arval heeft en die geen auto krijgt in december...dus kan per lease maatschappij verschillen)Huib schreef:Hoi Goru, Erg mooie MINI krijg je.
Wil de leasemaatschappij deze nog wel in december laten registreren??Ik werk zelf ook in Vianen, dus zie je vast wel eens rijden of stilstaan. Bij welke ICT-club kan ik je auto vinden?
Veel plezier met je ride en tot meets.
Groet, Huib
Ik werk bij Sogeti, dochter van Cap Gemeni.
Zit je ook op dat complex bij de A2/A27 hoek?
Ik heb lang gezocht en ben erachter gekomen dat ASC+T standaard is. Dus dat zal het niet zijn. Ik heb wel een foto van de knopjes die naast mijn pook zitten gemaakt. Deze heeft de middelste meer dan hetgeen wat ik in mijn proefrit in heb gereden. De linker is het prachtige sportknopje, de rechter dus ASC en de middelste zal wel ABS zijn denk ik??Thomas schreef: Welkom!
Wat voor "wegrijhulp" heb je? ASC+T?
Ik heb een boekje aangevraagt en thuisgestuurd gekregen van mijn dealer met alle accessoires van de mini die ze aanboden. Een daarvan was de wegrijhulp. Ik zal in het weekend een foto maken ervan en uploaden.
Na wat gegoogle kwam ik weer terug op deze site en daar stond in dat de wegrijhulp tot doel had het terug bollen van de auto tegen te gaan als je op een helling staat. Dat is niet helemaal wat ik hoopte dat het zou doen maar goed voor 2 euro in de maand (80 euro totaal) kan ik me er geen buil aan vallen