Nog een trotse Cooper S bezitter
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Gaap! Vroeg opgestaan, mooie dag om een cabrio te gaan kopen. Ik kijk uit het raam; SNEEUW. Geweldig
Vanochtend om 9:00u vertrokken richting Keulen. Om 11:00 daar. We konden meteen afrekenen, nadat we de auto bekeken hadden. het sterretje in de voorruit was gemaakt en de plastic wielkastverbreder achter, netjes vervangen door een nieuw en onbekrast exemplaar.
Na een handtekening kon ik alle papieren in ontvangst nemen evenals de sleutels. De VW/AUDI dealer had de exportkentekens geregeld, dus er kon meteen naar huis gereden worden.
Onderweg even gestopt en toch even de kap opengegooid tussen de sneeuwbuien door
Lekker fris 3 graden buiten.
Maar goed ze is in nederland en maandag gaan we vroeg naar de RDW (wel afspraak gemaakt). Met een beetje mazzel de APK door en kenteken aanvragen. Als het goed is kan ik dan net voor of op m'n verjaardag de kentekenplaten ophalen.
Dus de nieuwe aanwinst:
Cooper S Cabrio 2005
32000KM
Chili Red
Hier de foto's

even poseren

even wachten in goed gezelschap

de sleuteloverdracht

compleet met fahrzeugbrief

blij!

3 graden, toch ff dakje open

Vanochtend om 9:00u vertrokken richting Keulen. Om 11:00 daar. We konden meteen afrekenen, nadat we de auto bekeken hadden. het sterretje in de voorruit was gemaakt en de plastic wielkastverbreder achter, netjes vervangen door een nieuw en onbekrast exemplaar.
Na een handtekening kon ik alle papieren in ontvangst nemen evenals de sleutels. De VW/AUDI dealer had de exportkentekens geregeld, dus er kon meteen naar huis gereden worden.
Onderweg even gestopt en toch even de kap opengegooid tussen de sneeuwbuien door

Lekker fris 3 graden buiten.
Maar goed ze is in nederland en maandag gaan we vroeg naar de RDW (wel afspraak gemaakt). Met een beetje mazzel de APK door en kenteken aanvragen. Als het goed is kan ik dan net voor of op m'n verjaardag de kentekenplaten ophalen.
Dus de nieuwe aanwinst:
Cooper S Cabrio 2005
32000KM
Chili Red
Hier de foto's

even poseren

even wachten in goed gezelschap

de sleuteloverdracht

compleet met fahrzeugbrief

blij!

3 graden, toch ff dakje open
Laatst gewijzigd door Rein op 22 nov 2008, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Walter_R
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou Rein het is zeker een plaatje, echt de moeite waard geweest om even naar onze Oosterburen te rijden.
Jammer dat we er met de verzekering niet uitkwamen, maar wie weet in de toekomst
gr. en tot zaterdag
floris
Jammer dat we er met de verzekering niet uitkwamen, maar wie weet in de toekomst

gr. en tot zaterdag
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- eric kroeze
- Nieuwsgierig
Bericht
He Rein en Renate,
Hij ziet er goed uit.
Kun je zien he dat een rondje in onze cabrio s een duur rondje is geworden.
Maar wel begrijpelijk.
Ik mail je wel even een atal datum door.
gr eric
ps wat wordt er het eerste verbouwd
Hij ziet er goed uit.
Kun je zien he dat een rondje in onze cabrio s een duur rondje is geworden.
Maar wel begrijpelijk.
Ik mail je wel even een atal datum door.
gr eric
ps wat wordt er het eerste verbouwd
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Vandaag hebben we de bonnetstripes laten plakken door BadSMini. Net als bij de Pure Silver, wilden we een zwarte streep met een wit randje. De originele strepen bij dealer hebben ook een wit randje, maar dat is erop geprint.
Dus bij fanatiek poetsen gaat dat eraf. BadSMini heeft daarom eerst een streep van wit vinyl geplakt en daaroverheen een zwarte die iets smaller is. Geen probleem met afpoetsen
Net als bij onze Pure Silver wederom vakwerk Youri, bedankt!!

Net als bij onze Pure Silver wederom vakwerk Youri, bedankt!!

Laatst gewijzigd door Rein op 07 feb 2009, 22:08, 10 keer totaal gewijzigd.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Onze sponsors