Mama met 'Miniritis'...

Stel je hier even voor.
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

Mama met miniritis koopt een Clubman...!

11 jul 2008, 15:48

In mijn voorstellingsberichtje liet ik al weten op zoek te zijn naar een nieuwe Mini en ik wil jullie eventjes laten weten dat ik die gevonden heb in de vorm van een... Cooper Clubman!

In de kleur Pepper White met een zwart dak, spiegels en C-stijl en zwarte strepen op de motorkap. Het is de bedoeling dat er te zijner tijd ook verstralertjes in de bumper komen.

Nog een weekje of twee wachten en mijn nieuwe trots staat op de oprit. Het leek ons (mijn man en ik) het beste van twee werelden: Een échte Mini en tóch wat meer praktische ruimte... :D

Ik zal erg blij zijn als-ie er is, want met een dikke buik een 1,5 jaar oude dreumes op de achterbank in haar stoeltje zetten, is best een uitdaging... :wink:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jul 2008, 15:59

Top!! Helemaal super! Inderdaad het beste van 2 werelden.
Een MINI en wat meer ruimte. Hiermee ben je dus klaar voor de toekomst met de kids. Veel plezier ermee.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jul 2008, 16:07

Hoi Lola,

Welkom.
Je hebt helemaal gelijk. als je kinderen krijgt kun je gewoon doorrijden in je mini hoor.
Wij hebben nu twee kinderen van 2 en 4 jaar oud. Onze rode cooper hebben we al weer ruim 3 jaar. Naast die rode heb ik al twee andere mini's gehad: een cooper S en een clubman (ook wit met zwart). Nu rijdt ik in een BMW X3 maar deze heb ik ingeruild op een MINI Cabrio. Volgende week staan er dus weer twee mini's en dat met twee kinderen.
Moet kunnen hoor. :D

Welke PW clubman heb je gekocht?
Misschien heb je de mijns die stond namelijk ook nog te koop bij d edealert :mrgreen:

gr Stein
Afbeelding
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

11 jul 2008, 16:23

@Clubmenneke: Ik heb een hagelnieuwe en kakelverse Clubman besteld (een poosje geleden alweer, maar ik ben een beetje laat met het vermelden van het grote nieuws)... :D

Leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die hun hele gezin in een Mini weten te proppen :lol: :wink: !

Mijn man krijgt binnenkort zijn nieuwe leasebak: een Alfa 159 SW, dus ook niet de meest praktische keuze in zijn klasse...
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jul 2008, 16:30

Goed bezig!
een clubman en een 159 SW.
De mooiste stationwagens op de markt.
Niet de meest praktisch, maar dat hoeft ook niet.
Het oog wil ook wat :mrgreen:
Afbeelding
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

11 jul 2008, 21:52

@Clubmenneke: Je hebt helemaal gelijk! Alleen denken de meesten daar anders over en schudden hun hoofd bij het horen van onze keuzes... :?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2008, 23:40

Gewoon lekker laten zeveren die mensen ;)
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jul 2008, 09:32

Laat ze maar l*llen,
.wij weten wel beter/
Afbeelding
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

08 aug 2008, 16:20

Inmiddels al weer twee weekjes geleden zijn we de Clubman gaan halen, dus het wordt tijd om 'm even aan jullie te showen...

De eerste ervaringen zijn positief, al heb ik ook een paar kleine aanmerkingen:

In het algemeen is de nieuwe Mini een stuk 'volwassener' als mijn vorige. Stiller (de 6e versnelling is een zege...), beter afgewerkt en met de afwerking binnenin in creme (color line) en pianoblack (interieurpanelen) erg stijlvol. De split door is werkelijk een verademing wanneer je een kind in een autostoeltje wilt zetten (zo'n groot 'gat' tref je verder alleen in een bestelbus aan... :wink: ) en de bagageruimte is echt bruikbaar.

Wat ik jammer vind, is dat met het 'volwassen' worden, de auto wat minder als een kart aanvoelt en wat meer als een luxe auto. Met name de stuurbekrachtiging vind ik té licht werken. Ik houd er wel van om mijn armspieren een beetje te trainen tijdens het autorijden... :wink:
De gedeelde achterdeurtjes zorgen echt voor een lach op mijn gezicht, al bederven ze enigszins het zicht naar achteren.

Deze foto maakte ik tijdens de ruil...

Afbeelding

Maar al met al ben ik er super blij mee :D :D :D !

O ja... ik ben ook al naar IKEA geweest en stond versteld van hetgeen allemaal in die Clubman paste. Toch een 'echte' station... :wink: :lol: ?
Laatst gewijzigd door Lola op 08 aug 2008, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2008, 16:23

Mooie clubman en veel fijne en leuke kilometers er mee :D:D
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2008, 16:58

Leuke clubman Lola!

Ikzelf rij een `gewone` Mini en heb sinds 3 maanden een 2e spruit.
1 Gelukje heb ik wel: mijn oudste zoon is 6 jaar, dus die klimt zelf achterin (maar meestal zit ie op de bijrijdersstoel) :wink:

Helaas was mijn bugaboo toch wat lastig, dus heb ik een Quinny Zap gekocht..een aanrader bij ruimtegebrek! Daar heb jij iig geen last meer van. :D

Veel plezier van je stoere nieuwe karretje en sterkte alvast met de laatste loodjes.

Afbeelding

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 aug 2008, 17:01

Hele mooie clubman!
Goede keuze.
Veel plezier ermee.
8)
Afbeelding
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

08 aug 2008, 17:11

@turbootje: Ik heb zelf ook een Bugaboo en een Quiny Zapp (interessant voer voor marketingmensen wellicht...?) en heb de Bugaboo altijd achterin kunnen leggen met de achterbank plat. Toen Jasmijn naar een groep 1 stoeltje op de achterbank verhuisde, heb ik de Quinny Zapp aangeschaft en die past inderdaad gemakkelijk in de kofferbak van de 'gewone' Mini.

Maar ik denk niet dat ik de Bugaboo zonder de achterbank neer te klappen in de Clubman krijg hoor, in elk geval niet in combinatie met de reiswieg. Maar één troost: dat lukt de meeste mama's niet, aangezien die meestal in een A of B-klasse auto rijden...

Vandaar ook de keuze voor de Zapp, de enige buggy waar een Maxi Cosi op past... :D

Enne... nog gefeliciteerd met je 2e spruit!
Laatst gewijzigd door Lola op 08 aug 2008, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
TDHS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 aug 2008, 20:32

Krijg je bewonderende blikken?
Lola
One wheel wonder
One wheel wonder

08 aug 2008, 22:15

Jáááááááááááááááááááááááááá :lol: !

Terug naar “Who are U?”