Is mij ook opgevallen; het groeten (zwaaien, lichtsignaal) is "uit".
Waarschijnlijk teveel nieuwe klanten die hun Mini gekocht / geleased hebben vanwege de hoge waardevastheid en
niet met hetzelfde gevoel en fanatisme als wij; uit pure liefhebberij.
Toen wij een paar jaar geleden onze MINI kochten zwaaide en lichtseinde bijna elke andere MINI-rijder enthousiast terug. Toen ging het bloed sneller stromen als je een andere MINI tegen kwam! Nu, enkele jaren verder, bestaan de MINI-rijders niet alleen meer uit MINI-fans, maar ook uit veel zakelijke rijders en oudere vrouwen die het ding van hun man kado hebben gekregen. Geloof me daar zitten ook MINI-fans tussen, maar de meesten hebben geen idee wat je van hen wilt als je hun aandacht trekt
Zo reed ik van de week strak achter een rode MINI met wit dak en spiegels.
Ik met een big smile van hier tot tokio.
De man verblikte of verbloosde niet en zat gewoon lekker te telefoneren
Trouwens... bij mij zwaait er ook niemand met een Mini terug. Ze kijken wel altijd raar naar me. Mischien is dat omdat ik meestal in de BMW of op de motor rij
Beste MINI medemens zullen we gewoon de duimpjes, seinen en Zwaaien volhouden..
DAn komt het ooit goed. vandaag stug volgehoudenop weg naar het werk. en ja je zult het nietgeloveen maar na een aantal keer naast de desbetreffende mini te rijden krijg ik een grijns en een zwai terug.
Zo is het Mac! gewoon vol blijven houden en stug doorzwaaien, duimen en knipperen. Dat maakt het toch ook gezelliger onderweg. (helaas merk ik echter ook dat er veel meer nergens op reageren of gewoon niets zien)
@mr schreef:
Trouwens... bij mij zwaait er ook niemand met een Mini terug. Ze kijken wel altijd raar naar me. Mischien is dat omdat ik meestal in de BMW of op de motor rij