en geen krik dus.... wat ontbreekt nog meer?? of zit er alleen een schroevendraaier standaard bij en is een krik en wiel sleutel een optie???

spuitkosten Aero kit in grondlak is €780 exspeedy schreef:volgens mij heb ik voor aero pakket voor mijn witte 750 euro betaald om te laten spuiten
ga dat ook niet er aan uitgeven, weet genoeg leuke ander mod'jes zoals sport cat, zwarte deur grepen/tankdop (of carbon) bonnet strips... winter banden set+velgen....Cheek-O schreef:2820,- kun he ook een heel mooi uitlaat systeem voor halen....
Ik vind dat de moeite niet waard eerlijk gezegd, en ik denk jijzelf ook niet toch?
alles zwart isjacobaco schreef:ga dat ook niet er aan uitgeven, weet genoeg leuke ander mod'jes zoals sport cat, zwarte deur grepen/tankdop (of carbon) bonnet strips... winter banden set+velgen....Cheek-O schreef:2820,- kun he ook een heel mooi uitlaat systeem voor halen....
Ik vind dat de moeite niet waard eerlijk gezegd, en ik denk jijzelf ook niet toch?
hij vraagt €1125, als ik mazzel heb hoef ik niet te spuiten als het de zelfde kleur is als ik hebboris_brznjef schreef:1250 voor de aero set op MP plus spuiten is 2K.Hoppajacobaco schreef:spuitkosten Aero kit in grondlak is €780 ex montage is €384 exspeedy schreef:volgens mij heb ik voor aero pakket voor mijn witte 750 euro betaald om te laten spuiten
totaal incl zou nieuw de set op €2820 komen ..... (volgens opgave dealer..)
Onze sponsors