Mini clubman JCW 2009
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini clubman JCW 2009
Dat zijn hele vette wintersloffen! Vind ze voor de zomer al leuk. Zeker gezien het OEM wielen zijn
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
18" ipv 17"

moet denk wel een stukje zakken... moet zeggen dat ik nu de wegligging en comfort wel oke vind... denk als hij gaat zakken harder word..
moet zeggen dat ik dit toch vetter vind staan...BMX schreef:Dat zijn hele vette wintersloffen! Vind ze voor de zomer al leuk. Zeker gezien het OEM wielen zijn

moet denk wel een stukje zakken... moet zeggen dat ik nu de wegligging en comfort wel oke vind... denk als hij gaat zakken harder word..
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben niet zo van de OEM wielen, vind ze te smal. Maar die flamespoke vind ik wel tof.
18" schijnt heel erg hard te rijden. Daarbij lijken mn remmen dan kleiner, dus dat wil ik niet
Als je gaat zakken met een schroefset dan blijft het comfort grotendeels wel hoor. Uiteraard wordt het iets stugger, maar niet heel erg.
De meesten hier zullen zeggen: Cobra.
Ikzelf en Cheek-O gaan voor een BC-racing set. Die is ietsjes duurder maar dan heb je meteen camberplates voor en rondom kan je de hardheid van de dempers instellen (rebound).
Daarbij stel je de hoogte anders in dan bij andere sets. Een in mijn ogen betere oplossing, maar dat moet je zelf bepalen wat je wilt
haha
18" schijnt heel erg hard te rijden. Daarbij lijken mn remmen dan kleiner, dus dat wil ik niet

Als je gaat zakken met een schroefset dan blijft het comfort grotendeels wel hoor. Uiteraard wordt het iets stugger, maar niet heel erg.
Ikzelf en Cheek-O gaan voor een BC-racing set. Die is ietsjes duurder maar dan heb je meteen camberplates voor en rondom kan je de hardheid van de dempers instellen (rebound).
Daarbij stel je de hoogte anders in dan bij andere sets. Een in mijn ogen betere oplossing, maar dat moet je zelf bepalen wat je wilt

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
nou ik wacht nog ff, eerst nog wat anders afhandelen
zie hier onder
bedankt voor je info... over welk bedrag praten we gemonteerd...... €1000???BMX schreef:Ik ben niet zo van de OEM wielen, vind ze te smal. Maar die flamespoke vind ik wel tof.
Daarbij stel je de hoogte anders in dan bij andere sets. Een in mijn ogen betere oplossing, maar dat moet je zelf bepalen wat je wilthaha
nou ik wacht nog ff, eerst nog wat anders afhandelen

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
winterset getest.(voldoet uitstekend).. precies op tijd aangeschaft en gemonteerd 

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Heb ik dat is me navigatie op tilt rij ik ineens in de Zee.... iemand wel een s gehad? hoe resetten?

ik reed echt op de weg

ik reed echt op de weg

- jacobaco
- Mod virus alert!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
als je ze kwijt wil laat het Baseman even weten want die wil de lijsten wel denk ik
jacobaco schreef:deze heb ik nu dubbel
als je ze kwijt wil laat het Baseman even weten want die wil de lijsten wel denk ik

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
niceee!!!!
zal superdik staan op de CM!!!!
tenminste... het maak het superdik!!!!!!!!!!!!!!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
ben ook super benieuwd...Cheek-O schreef:niceee!!!!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors