Johan's R56 FJCW Senna Edition
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Skroefset
Ik kom inderdaad groot licht tekort. En nee het mag niet gebruikt worden maar je zet het dan ook af als je tegenliggers hebt.
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Elanden ontwijken in Zweden.speedy schreef:mag ik vragen waarvoor je zoiets gebruikt?
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Gisteren ben ik even in Apeldoorn bij de mini-Mini-meeting geweest en dat was erg gezellig. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien en wat kennis te delen.
Blijkbaar had Robert een laptop bij en kon hij wat aanpassingen maken aan de software van Mini's. Ik heb direct een nummertje getrokken en even later hing de Mini aan de laptop.

Ik heb wat kleine dingen laten wijzigen zoals het kunnen sluiten van de ramen en het dak met de afstandsbediening, het gevarenlicht wat twee keer knippert, altijd de snelheid in beeld op de teller (super!) en de gordelpingel uitgeschakeld. Superfijn, van die kleine dingetjes die nét wat beter kunnen.
Hij kon ook de foutmeldingen in de auto uitlezen en mijn vermoeden dat het de rechtsachter ABS sensor was werd bevestigd. Toch fijn om te weten voor je gaat zoeken en dure sensors gaat vervangen.

Daarna zijn we nog even van de McDonalds naar een oud TNO terrein gereden om daar wat foto's te schieten.

En na afscheid genomen te hebben van iedereen ben ik met mijn vriendin nog door de Veluwe gaan toeren en hebben we nog warme Croissants met sinaasappelsap gedronken op een geimproviseerde picknick.

Blijkbaar had Robert een laptop bij en kon hij wat aanpassingen maken aan de software van Mini's. Ik heb direct een nummertje getrokken en even later hing de Mini aan de laptop.

Ik heb wat kleine dingen laten wijzigen zoals het kunnen sluiten van de ramen en het dak met de afstandsbediening, het gevarenlicht wat twee keer knippert, altijd de snelheid in beeld op de teller (super!) en de gordelpingel uitgeschakeld. Superfijn, van die kleine dingetjes die nét wat beter kunnen.
Hij kon ook de foutmeldingen in de auto uitlezen en mijn vermoeden dat het de rechtsachter ABS sensor was werd bevestigd. Toch fijn om te weten voor je gaat zoeken en dure sensors gaat vervangen.

Daarna zijn we nog even van de McDonalds naar een oud TNO terrein gereden om daar wat foto's te schieten.

En na afscheid genomen te hebben van iedereen ben ik met mijn vriendin nog door de Veluwe gaan toeren en hebben we nog warme Croissants met sinaasappelsap gedronken op een geimproviseerde picknick.

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Vreptastic
Zojuist een bestelling geplaatst voor een paar meter vrèp folie. Ik heb gisteren bij de Apeldoorn-mini-Mini-herprogrammeer-inbusloze-meeting al een paar mensen een exclusieve preview laten zien van wat het moet worden, maar de rest moet gewoon even geduldig wachten. De folie komt volgende week dinsdag binnen en eind volgende week ga ik alle stickers bestellen die gesneden moeten worden, en met een beetje geluk is de auto klaar vóór de 7e en zal ik hem op het Bimmerfest "onthullen".

Voor degene die al weten wat het word: laat het nog even een verrassing zijn

Voor degene die al weten wat het word: laat het nog even een verrassing zijn

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Vrèptastic
Ik heb stiekem ook al wel een idee hoe de wrap gaat worden.. toch? 
Word echt super! Keer wat anders! Dat sowieso! Heerlijk, nual!
Kan je met die 'software-update' ook de ramen/dak sluiten op afstand met de sleutel? Want dat mis ik vaak wel... Miste ik bij de R53 iig heel erg!

Word echt super! Keer wat anders! Dat sowieso! Heerlijk, nual!
Kan je met die 'software-update' ook de ramen/dak sluiten op afstand met de sleutel? Want dat mis ik vaak wel... Miste ik bij de R53 iig heel erg!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd wat het gaat worden Johan, misschien toch de 22e maar ff een preview bij je aftroggelen
Was topdagje gisteren, heb me fantastisch vermaakt !!
Sie joe komende vrijdag

Was topdagje gisteren, heb me fantastisch vermaakt !!
Sie joe komende vrijdag

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
@richard: Jij weet het inderdaad
Zal je straks wel effe de laatste versie van het ontwerp appen.
@jos: had ik je gisteren niet de photoshop laten zien op mijn telefoon? Ik zal het je anders volgende week vrijdag laten zien.

@jos: had ik je gisteren niet de photoshop laten zien op mijn telefoon? Ik zal het je anders volgende week vrijdag laten zien.
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Vanavond alvast wat maten opgenomen met een kleermakersmeetlint.

En daarbij ontdekte ik dat ik een mooi cadeautje heb gekregen van iemand die vandaag voor me geparkeerd heeft toen ik bij de kapper was.

En daarbij ontdekte ik dat ik een mooi cadeautje heb gekregen van iemand die vandaag voor me geparkeerd heeft toen ik bij de kapper was.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aaaaaaah damn dude!
Is het alleen de nummerplaat of is er meer te zien?
Is het alleen de nummerplaat of is er meer te zien?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Das idd mooi k*t, daar zou ik ook zwaar ziek van zijn
Hoop dat je hen een beetje kunt herstellen, want bij nieuwe staat er volgens mij een 1'tje op, of heb ik het mis?

Hoop dat je hen een beetje kunt herstellen, want bij nieuwe staat er volgens mij een 1'tje op, of heb ik het mis?
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Toch alleen als de kentekenplaat gestolen is cq als je hem verloren bent. De kentekenplaat is nog in zijn bezit dus lijkt me gewoon een nieuwe laten maken. Hopelijk geen schade aan de ophanging van je bumper! Die plaat is met wat liefde ook wel recht te kloppen verwacht ik.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd. Als je nieuwe platen haalt en je levert de oude in, dan krijg je geen 1-tje. Meteen even luxe platen halen met oplegletters....
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben wel zeeeeer benieuwd naar je wrap Johan!!
Aangezien je heel crea bent!!:D
Inderdaad wat cannuccia zegt!
Aangezien je heel crea bent!!:D
Inderdaad wat cannuccia zegt!
- speedy
- NMC Legend
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Ach, het is maar een deukje in de plaat alleen. Er achter heb ik geen schade kunnen ontdekken. En bij de meeting gisteren zag ik allemaal van die mooie luze platen met zwarte NL stickers, en nu heb ik meteen een excuus om die aan te gaan schaffen 
Overigens heb ik van Milco zijn oude mistlampen gekregen om mee te gaan experimenteren. Binnenkort het "glas" er af halen en een straalcabine zoeken om ze even schoon te maken en voor te bereiden voor zwarte verf.

Overigens heb ik van Milco zijn oude mistlampen gekregen om mee te gaan experimenteren. Binnenkort het "glas" er af halen en een straalcabine zoeken om ze even schoon te maken en voor te bereiden voor zwarte verf.
Onze sponsors