Ik kom jou maandag even mijn 2e setje brengen, mag je die ook gelijk doenBarracuda_82 schreef:Binnenkort het "glas" er af halen en een straalcabine zoeken om ze even schoon te maken en voor te bereiden voor zwarte verf.

Ik kom jou maandag even mijn 2e setje brengen, mag je die ook gelijk doenBarracuda_82 schreef:Binnenkort het "glas" er af halen en een straalcabine zoeken om ze even schoon te maken en voor te bereiden voor zwarte verf.
He dat is nice..... ben niet geweest. Maar wie is Robert?? De dingen die hebt laten doen zijn wel super.Barracuda_82 schreef:Gisteren ben ik even in Apeldoorn bij de mini-Mini-meeting geweest en dat was erg gezellig. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien en wat kennis te delen.
Blijkbaar had Robert een laptop bij en kon hij wat aanpassingen maken aan de software van Mini's. Ik heb direct een nummertje getrokken en even later hing de Mini aan de laptop.
Ik heb wat kleine dingen laten wijzigen zoals het kunnen sluiten van de ramen en het dak met de afstandsbediening, het gevarenlicht wat twee keer knippert, altijd de snelheid in beeld op de teller (super!) en de gordelpingel uitgeschakeld. Superfijn, van die kleine dingetjes die nét wat beter kunnen.
Onze sponsors