
Johan's R56 FJCW Senna Edition
- CLB
- One wheel wonder
- Locatie: Groningen
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Heel erg gaaf! Ik doe je dit niet na, krijg het er al benauwd van als ik ernaar kijk.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Hillywood
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Gaaf zo'n weergave... Echt knap. Ik begin er niet aan!
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Wow wat knap zeg
Ik had het al gezegd maar na deze rapportage nog meer respect voor het werk wat je gedaan hebt
Lijkt me super leuke klus om te doen

Ik had het al gezegd maar na deze rapportage nog meer respect voor het werk wat je gedaan hebt

Lijkt me super leuke klus om te doen

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Locatie: Oss
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Leuk om jullie positieve reacties te lezen 
Hierbij meteen al deel 2; na veel gesleur, getrek, gevloek en zweten zat de folie bijna helemaal op de motorkap:

Toen eindelijk de hele kap strak beplakt was kon ik eindelijk aan de knifeless tape trekken en de vorm op de motorkap definitief maken. Dat was best een spannend moment!

Maar gelukkig; het was goed. Snel verder met de scoop:

Helaas had ik die alleen verkeerd ingesneden en net voor ik de folie er af wilde trekken schoot me een "oplossing" hack te binnen. Afsnijden, knifeless tape er over en een rode bies maken. Dus hop, tape er op:

Rood er op, snijden, en klaar. Zo maak je van een nood een deugd:

Daarna netjes het "gat" van de scoop afgewerkt en de scoop terug geplaatst. Mooi strak allemaal

Het volgende stukje was makkelijk. Het kleine paneel waar de scuttles in zitten:

En dankzij de demontage-instructies van Rajko waren de deuren ook snel bekleed:

En aan het eind van dag 1 stond de auto er zo bij:

Wat resulteerde in een klein stukje met strepen. De volgende ochtend sporten en daarna weer verder. Eerst eens aankijken of het zo iets is.

De volgende dag nog eens goed rond de auto gelopen en van een afstand bekeken en besloten dat de lijnen te dik waren. Dus op zoek naar andere tape en nieuwe breedtes bedenken. Ik had nog een paar rollen katoentape (voor kabelbomen) liggen. Die zijn fijn te vormen en rekken niet zo veel uit. De rode baan zou één tape dikte worden en de gouden baan 2 tapes dik.

Nog een keer goed bekeken en over nagedacht en daarna definitef gemaakt:

Mooi. Perfect. Snel verder aan de andere kant:

En op de bumper. Veel tijd gaat zitten in het voorbereiden en uitzetten van de lijnen met de katoentape, daarna overtrekken met knifeless tape en dán pas plakken en snijden. Maarrrr, een goede voorbereiding is het halve werk, en als je zulke voorbereidingen goed aanpakt zie je dat uiteindelijk zeker terug in het eindresultaat.

Effe ontbijten en mijn zonden nog eens overdenken:

Toen verder met de achterkant. Ik heb besloten om van voor naar achter en van achter naar voor te werken, in plaats van rond te gaan. Als je dan een fout maakt met de hoogte van de witte baan, dan moet je dat uiteindelijk aan één kant op lossen waar de lijnen bij elkaar komen. Als je van vier kanten naar elkaar toe werkt zijn de verschillen altijd minimaal:

De wrap eerst op de klep zelf gedaan, en daarna nog apart op de handgreep. Kost wat meer moeite dan gewoon doorsnijden op de naad, maar dan ziet het er ook beter uit. Nu is alles "door en door" wit, zegmaar:

Netjes om de randen afwerken. Da's belangrijk voor de houdbaarheid, maar zeker ook belangrijk op de deuren e.d., want da's allemaal heel zichtbaar als de deuren open gaan.

En verder met de zijkanten. Nu was het alleen nog de deuren, die ik er voor al had gedaan, verbinden met de kofferklep.
Even goed de hoogte uitmeten met een kleermakersmeetlint en een magneet:

En veel stukjes tape op de auto plakken:

Als die goed uitlijnen is het gewoon "even" de punten met elkaar verbinden:

De lijn om de hoek gewoon doortrekken:

To be continued...

Hierbij meteen al deel 2; na veel gesleur, getrek, gevloek en zweten zat de folie bijna helemaal op de motorkap:

Toen eindelijk de hele kap strak beplakt was kon ik eindelijk aan de knifeless tape trekken en de vorm op de motorkap definitief maken. Dat was best een spannend moment!

Maar gelukkig; het was goed. Snel verder met de scoop:

Helaas had ik die alleen verkeerd ingesneden en net voor ik de folie er af wilde trekken schoot me een "oplossing" hack te binnen. Afsnijden, knifeless tape er over en een rode bies maken. Dus hop, tape er op:

Rood er op, snijden, en klaar. Zo maak je van een nood een deugd:

Daarna netjes het "gat" van de scoop afgewerkt en de scoop terug geplaatst. Mooi strak allemaal


Het volgende stukje was makkelijk. Het kleine paneel waar de scuttles in zitten:

En dankzij de demontage-instructies van Rajko waren de deuren ook snel bekleed:

En aan het eind van dag 1 stond de auto er zo bij:

Wat resulteerde in een klein stukje met strepen. De volgende ochtend sporten en daarna weer verder. Eerst eens aankijken of het zo iets is.

De volgende dag nog eens goed rond de auto gelopen en van een afstand bekeken en besloten dat de lijnen te dik waren. Dus op zoek naar andere tape en nieuwe breedtes bedenken. Ik had nog een paar rollen katoentape (voor kabelbomen) liggen. Die zijn fijn te vormen en rekken niet zo veel uit. De rode baan zou één tape dikte worden en de gouden baan 2 tapes dik.

Nog een keer goed bekeken en over nagedacht en daarna definitef gemaakt:

Mooi. Perfect. Snel verder aan de andere kant:

En op de bumper. Veel tijd gaat zitten in het voorbereiden en uitzetten van de lijnen met de katoentape, daarna overtrekken met knifeless tape en dán pas plakken en snijden. Maarrrr, een goede voorbereiding is het halve werk, en als je zulke voorbereidingen goed aanpakt zie je dat uiteindelijk zeker terug in het eindresultaat.

Effe ontbijten en mijn zonden nog eens overdenken:

Toen verder met de achterkant. Ik heb besloten om van voor naar achter en van achter naar voor te werken, in plaats van rond te gaan. Als je dan een fout maakt met de hoogte van de witte baan, dan moet je dat uiteindelijk aan één kant op lossen waar de lijnen bij elkaar komen. Als je van vier kanten naar elkaar toe werkt zijn de verschillen altijd minimaal:

De wrap eerst op de klep zelf gedaan, en daarna nog apart op de handgreep. Kost wat meer moeite dan gewoon doorsnijden op de naad, maar dan ziet het er ook beter uit. Nu is alles "door en door" wit, zegmaar:

Netjes om de randen afwerken. Da's belangrijk voor de houdbaarheid, maar zeker ook belangrijk op de deuren e.d., want da's allemaal heel zichtbaar als de deuren open gaan.

En verder met de zijkanten. Nu was het alleen nog de deuren, die ik er voor al had gedaan, verbinden met de kofferklep.
Even goed de hoogte uitmeten met een kleermakersmeetlint en een magneet:

En veel stukjes tape op de auto plakken:

Als die goed uitlijnen is het gewoon "even" de punten met elkaar verbinden:

De lijn om de hoek gewoon doortrekken:

To be continued...
- Craen89
- Be Mini
- Locatie: 's-Heerenhoek
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Heel gaaf Johan! En respect voor het werk wat je er in hebt gestoken
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback


- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gooische Matras
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Had de uitkomst vorige week al met open mond zitten bewonderen, nu ook 'the making of'... ik ben werkelijk sprakeloos! Héél erg fraai Johan!!




"Orange is the happiest color!"


- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Locatie: Oss
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Deel 3!
Na het uitzetten van de lijn op het achterste paneel geplakt, maar waarschijnlijk was er wat zand/rotzooi naar binnen gewaaid in de garage want ineens zat er een hoop troep onder de folie. Die kon dus weer de prullenbak in!

Dus een nieuw vel gepakt en opnieuw begonnen. Deze keer geen troep er onder en wat extra aandacht besteed aan het doortrekken van de lijn, zodat het er nog steeds netjes uit ziet als de deur open staat.

De folie loopt niet door op de rand rond de tankdop, omdat ik daar later een plannetje voor had:

En het totaalplaatje was ook goed. De lijn klopt en loopt mooi rond. Mision accomplished, op naar het volgende deel; de strepen:

Weer eerst helemaal uitgezet met katoentape. Voor de beeldvorming, dit is een uurtje werk:


Geen foto's van het proces, maar na alle vorige foto's moet het wel duidelijk zijn hoe het werkt, denk ik

Wel nog een foto van het goud nadat ik het in de "kom" van de deurgreep had geföhnd en voor het afsnijden. Hier zie je goed hoe je de knifeless tape door de folie heen ziet en hoe je de folie er gewoon overheen plakt:

Buiten op de oprit in de zon weer het totaalplaatje bekeken en het is goed.

De ontwerpen voor de stickers waren in de tussentijd klaar en nu ik de maten tussen de lijnen had konden de laatste afmetingen doorgevoerd worden, dus in de tussentijd maar wat kleine dingen gedaan zoals de stickers en wrap op de kappen van de mistlampen:

De zwarte folie was wat later geleverd omdat die uitverkocht was, maar zodra die arriveerde kon ik aan de gang met de randen rond de grill en de achterlichten:



En de mistlampen:

Dat was de wrap.. nu wachten op de stickers... wat kan het lang duren als je zo ergens om zit te springen
Na het uitzetten van de lijn op het achterste paneel geplakt, maar waarschijnlijk was er wat zand/rotzooi naar binnen gewaaid in de garage want ineens zat er een hoop troep onder de folie. Die kon dus weer de prullenbak in!

Dus een nieuw vel gepakt en opnieuw begonnen. Deze keer geen troep er onder en wat extra aandacht besteed aan het doortrekken van de lijn, zodat het er nog steeds netjes uit ziet als de deur open staat.

De folie loopt niet door op de rand rond de tankdop, omdat ik daar later een plannetje voor had:

En het totaalplaatje was ook goed. De lijn klopt en loopt mooi rond. Mision accomplished, op naar het volgende deel; de strepen:

Weer eerst helemaal uitgezet met katoentape. Voor de beeldvorming, dit is een uurtje werk:


Geen foto's van het proces, maar na alle vorige foto's moet het wel duidelijk zijn hoe het werkt, denk ik


Wel nog een foto van het goud nadat ik het in de "kom" van de deurgreep had geföhnd en voor het afsnijden. Hier zie je goed hoe je de knifeless tape door de folie heen ziet en hoe je de folie er gewoon overheen plakt:

Buiten op de oprit in de zon weer het totaalplaatje bekeken en het is goed.

De ontwerpen voor de stickers waren in de tussentijd klaar en nu ik de maten tussen de lijnen had konden de laatste afmetingen doorgevoerd worden, dus in de tussentijd maar wat kleine dingen gedaan zoals de stickers en wrap op de kappen van de mistlampen:

De zwarte folie was wat later geleverd omdat die uitverkocht was, maar zodra die arriveerde kon ik aan de gang met de randen rond de grill en de achterlichten:



En de mistlampen:

Dat was de wrap.. nu wachten op de stickers... wat kan het lang duren als je zo ergens om zit te springen

- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Locatie: Oss
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Deel 4!
En daar zijn ze dan eindelijk. De stickers. Een paar kilo zeker en ettelijke centimeters dik. Als ik me niet vergis is er bijna 10 meter folie in verschillende kleuren gebruikt bij het snijden. Ik heb nu nog veel stickers over, want ik heb veel dubbel besteld voor als ik het zou verkloten en ook veel kleinere stickers in verschillende maten die ik niet van te voren heb kunnen photoshoppen en ik ter plekke zou bekijken welke het beste uitkomen. Ik laat liever niets aan het toeval over

Helaas had ik bij één van de belangrijkste stickers een fout gemaakt bij en de totale ruimte gebruikt tussen de zijramen en het dakraam voor de Rothmans sticker op het dak, in plaats van de bijbehorende marge in acht te nemen. Dat was dus even passen en meten om het toch mooi uit te laten zien en uiteindelijk besloten om de bovenkanten van de letters "weg te laten vallen" op het dakraam. Dat was beter dan ze aan de onderkant strak op de rand te zetten.
Dus eerst op het dak vastplakken en met zwarte tape het afgesneden deel afgeplakt om te kijken hoe het er uit zou komen zien. Paar stappen terug... en ja, het is goed (dat heb ik vaak tegen mezelf gezegd tijdens het hele proces):

Als het lange twijfelen, passen, meten en schuiven dan eindelijk gedaan is zit de sticker er snel zat op:

Als volgende de stickers op de motorkap. De printkwaliteit van de geprinte stickers (het grote rothmans logo, de transformer-mini-logo's en nog wat kleintjes) vielen tegen, maar Rajko gaat dat in orde maken en zorgt gewoon voor nieuwe. Mooi.

De volgende dag gewoon met een half bestickerde auto naar het werk... effe vlammen die dag en 's avonds weer verder.

Die avond begonnen aan de achterkant:

De downforce sticker op het dak:

En even een voorbeeldje/tutorial hoe je het best een sticker plakt nadat je hem uitgemeten hebt. Eerst positioneer je de sticker dus mooi op z'n plek. Vergeet niet een paar passen terug te nemen om te kijken of de sticker mooi lijnt in het geheel. Plak er daarna een strook tape overheen. Net uit het midden, zodat de zijkant ongeveer in het midden van de sticker ligt:

Trek de sticker los van de backingpaper en zet hem vast:

Scheur of knip de backing folie voor de helft weg:

Vast plakken (van het midden uit opstrijken met een squeegee):

Backing folie aan de andere kant weghalen en vanaf de andere kant opstrijken:

Nu alleen nog even de transferfolie weg trekken en klaar:

De achterkant was inmiddels ook klaar:

Verder met de downforce op de voorkant. De witte had ik verkloot, dus alleen nog een blauwe over. Dan maar niet op de ruit maar op het dak erboven. Alleen is zo'n sticker natuurlijk recht, en dat zag er niet uit. Dan maar alle letters gelijkmatig inknippen, op de auto leggen en weer vast tapen:

Alles om het maar netjes uit te lijnen:

De moeite was niet voor niets, want het kwam er goed uit te zien:

Nu alle (kleine) stickers stickers er op zaten, op de grote stickers op de zijkant na, was het wachten tot die grote klaar waren. In theorie hadden die al klaar kunnen zijn, maar omdat ik zó veel bestelde was het wit op en moest er nieuwe besteld worden voor er meer gesneden kon worden... wachten duurt lang!
Maar goed. Eerst een flesje wijn open trekken en uitrusten... begint er in te hakken, alle dagen van vroeg tot laat aan het werk...

En daar zijn ze dan eindelijk. De stickers. Een paar kilo zeker en ettelijke centimeters dik. Als ik me niet vergis is er bijna 10 meter folie in verschillende kleuren gebruikt bij het snijden. Ik heb nu nog veel stickers over, want ik heb veel dubbel besteld voor als ik het zou verkloten en ook veel kleinere stickers in verschillende maten die ik niet van te voren heb kunnen photoshoppen en ik ter plekke zou bekijken welke het beste uitkomen. Ik laat liever niets aan het toeval over


Helaas had ik bij één van de belangrijkste stickers een fout gemaakt bij en de totale ruimte gebruikt tussen de zijramen en het dakraam voor de Rothmans sticker op het dak, in plaats van de bijbehorende marge in acht te nemen. Dat was dus even passen en meten om het toch mooi uit te laten zien en uiteindelijk besloten om de bovenkanten van de letters "weg te laten vallen" op het dakraam. Dat was beter dan ze aan de onderkant strak op de rand te zetten.
Dus eerst op het dak vastplakken en met zwarte tape het afgesneden deel afgeplakt om te kijken hoe het er uit zou komen zien. Paar stappen terug... en ja, het is goed (dat heb ik vaak tegen mezelf gezegd tijdens het hele proces):

Als het lange twijfelen, passen, meten en schuiven dan eindelijk gedaan is zit de sticker er snel zat op:

Als volgende de stickers op de motorkap. De printkwaliteit van de geprinte stickers (het grote rothmans logo, de transformer-mini-logo's en nog wat kleintjes) vielen tegen, maar Rajko gaat dat in orde maken en zorgt gewoon voor nieuwe. Mooi.

De volgende dag gewoon met een half bestickerde auto naar het werk... effe vlammen die dag en 's avonds weer verder.

Die avond begonnen aan de achterkant:

De downforce sticker op het dak:

En even een voorbeeldje/tutorial hoe je het best een sticker plakt nadat je hem uitgemeten hebt. Eerst positioneer je de sticker dus mooi op z'n plek. Vergeet niet een paar passen terug te nemen om te kijken of de sticker mooi lijnt in het geheel. Plak er daarna een strook tape overheen. Net uit het midden, zodat de zijkant ongeveer in het midden van de sticker ligt:

Trek de sticker los van de backingpaper en zet hem vast:

Scheur of knip de backing folie voor de helft weg:

Vast plakken (van het midden uit opstrijken met een squeegee):

Backing folie aan de andere kant weghalen en vanaf de andere kant opstrijken:

Nu alleen nog even de transferfolie weg trekken en klaar:

De achterkant was inmiddels ook klaar:

Verder met de downforce op de voorkant. De witte had ik verkloot, dus alleen nog een blauwe over. Dan maar niet op de ruit maar op het dak erboven. Alleen is zo'n sticker natuurlijk recht, en dat zag er niet uit. Dan maar alle letters gelijkmatig inknippen, op de auto leggen en weer vast tapen:

Alles om het maar netjes uit te lijnen:

De moeite was niet voor niets, want het kwam er goed uit te zien:

Nu alle (kleine) stickers stickers er op zaten, op de grote stickers op de zijkant na, was het wachten tot die grote klaar waren. In theorie hadden die al klaar kunnen zijn, maar omdat ik zó veel bestelde was het wit op en moest er nieuwe besteld worden voor er meer gesneden kon worden... wachten duurt lang!
Maar goed. Eerst een flesje wijn open trekken en uitrusten... begint er in te hakken, alle dagen van vroeg tot laat aan het werk...

Laatst gewijzigd door Barracuda_82 op 17 jun 2015, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Oosterbeek
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Wow, erg gaaf hoor
(Heb al moeite om de clubsticker er recht op te krijgen

(Heb al moeite om de clubsticker er recht op te krijgen

F56S JCW PRO LCI
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Locatie: Oss
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Deel 5!
Wachten duurt lang... had ik dat al gezegd? Ik had Bimmerfest als deadline voor de wrap en alles gezet. Dan moest de auto af zijn. Of ja... af... tot ik weer iets nieuws verzonnen heb (en er zijn alweer wat pakketjes onderweg vanuit België, Nederland en China...). Maar goed, Bimmerfest vond ik als evenement an sich niet belangrijk, maar goed... deadline is deadline.
Donderdagavond voor de meeting waren de stickers voor de zijkant klaar. Maar ja... met de post opsturen... dan zouden ze zaterdag god mag weten hoe laat binnen komen en dan moest ik ze nog plakken... nee, liever niets aan toeval overlaten, dus met Jeffrey van Cheap Stickers afgesproken om elkaar tegemoet te rijden. Om middernacht troffen we elkaar bij de Mac in Gorinchem en overhandigde hij mij de laatste "stickertjes":

Zaterdag vroeg opgestaan, het sporten afgezegd (dan moet het écht bont worden) en uitgerust aan de gang gegaan. Eerste de grote sticker op de zijkant.. stukje naar voren, achter... nee toch weer een paar mm naar voren... omhoog... etc... you get the picture.

Na een uurtje zaten ze er aan beide kanten uitgelijnd op:

Het plakken zelf heb ik geen foto's van omdat ik alle hens aan dek moest om de sticker er netjes op te krijgen. Met een paar uur te gaan voor de deadline en geen extra reserve stickers móest het in één keer goed gaan. Eerst de bijrijderskant (minst belangrijke kant, vind ik) gedaan.
Hmm... hij lijkt scheef te zitten... heb ik dan verkeerd gemeten... nog een keer meten... nee, het zit toch goed. Optisch bedrog? Anyway... inmiddels zie ik het al niet meer, maar op zo'n moment ben je er op gefocused en zie je elke scheet die scheef zit.

Aan de andere kant heb ik tussendoor wel wat foto's gemaakt. Ik heb de grote sticker met dezelfde techniek geplakt als in de eerdere posts uitgelegd, maar dan toch in delen, zonder de hele sticker in stukken te knippen. De onderdelen van de sticker zijn allemaal op elkaar uitgelijnd, dus die konden niet los. Dat krijg je nooit mooi recht als je dat doet. Dus in delen gedaan, zonder het helemaal los te knippen. Het is even puzzelen en dat kost tijd en moeite, maar het levert je uiteindelijk een veel beter resultaat.

En als je dan uiteindelijk klaar bent, de transferfolie weg hebt gehaald en opgeruimd en je neemt dan een paar passen terug... dán is het pas klaar. Alsof ineens alle puzzelstukjes op z'n plek vallen. De dagen ervoor dacht ik nog "meh", maar zo totaal af... wow, het is goed.

Dat was het dan. Mijn Ayrton Senna Livery avaontuur
Wachten duurt lang... had ik dat al gezegd? Ik had Bimmerfest als deadline voor de wrap en alles gezet. Dan moest de auto af zijn. Of ja... af... tot ik weer iets nieuws verzonnen heb (en er zijn alweer wat pakketjes onderweg vanuit België, Nederland en China...). Maar goed, Bimmerfest vond ik als evenement an sich niet belangrijk, maar goed... deadline is deadline.
Donderdagavond voor de meeting waren de stickers voor de zijkant klaar. Maar ja... met de post opsturen... dan zouden ze zaterdag god mag weten hoe laat binnen komen en dan moest ik ze nog plakken... nee, liever niets aan toeval overlaten, dus met Jeffrey van Cheap Stickers afgesproken om elkaar tegemoet te rijden. Om middernacht troffen we elkaar bij de Mac in Gorinchem en overhandigde hij mij de laatste "stickertjes":

Zaterdag vroeg opgestaan, het sporten afgezegd (dan moet het écht bont worden) en uitgerust aan de gang gegaan. Eerste de grote sticker op de zijkant.. stukje naar voren, achter... nee toch weer een paar mm naar voren... omhoog... etc... you get the picture.

Na een uurtje zaten ze er aan beide kanten uitgelijnd op:

Het plakken zelf heb ik geen foto's van omdat ik alle hens aan dek moest om de sticker er netjes op te krijgen. Met een paar uur te gaan voor de deadline en geen extra reserve stickers móest het in één keer goed gaan. Eerst de bijrijderskant (minst belangrijke kant, vind ik) gedaan.
Hmm... hij lijkt scheef te zitten... heb ik dan verkeerd gemeten... nog een keer meten... nee, het zit toch goed. Optisch bedrog? Anyway... inmiddels zie ik het al niet meer, maar op zo'n moment ben je er op gefocused en zie je elke scheet die scheef zit.

Aan de andere kant heb ik tussendoor wel wat foto's gemaakt. Ik heb de grote sticker met dezelfde techniek geplakt als in de eerdere posts uitgelegd, maar dan toch in delen, zonder de hele sticker in stukken te knippen. De onderdelen van de sticker zijn allemaal op elkaar uitgelijnd, dus die konden niet los. Dat krijg je nooit mooi recht als je dat doet. Dus in delen gedaan, zonder het helemaal los te knippen. Het is even puzzelen en dat kost tijd en moeite, maar het levert je uiteindelijk een veel beter resultaat.

En als je dan uiteindelijk klaar bent, de transferfolie weg hebt gehaald en opgeruimd en je neemt dan een paar passen terug... dán is het pas klaar. Alsof ineens alle puzzelstukjes op z'n plek vallen. De dagen ervoor dacht ik nog "meh", maar zo totaal af... wow, het is goed.

Dat was het dan. Mijn Ayrton Senna Livery avaontuur

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Haha zoals al eerder gezegd. Goed bezig geweest chef
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
- Locatie: Oss
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of
Thanks, hobbybobBatje schreef:Haha zoals al eerder gezegd. Goed bezig geweest chef

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Re: Johan's R56 FJCW - Senna Edition - The Making Of (P18 &
Wow, wat een werk.. En wat ziet het er vet uit.!!

Onze sponsors